Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenHey allemaal, Ik zit met een probleempje met mijn port forwarding. Er is bij die router al reeds een port forwarding gebeurd, dus het is zeker mogelijk. Maar als ik de mijne wil toevoegen dan lukt dat niet. Ik krijg steeds dezelfde foutmelding. Foto van de foutmelding in bijlage en hieronder. De and
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.5K
1
0
0
toestellen connecteren met draadloos internet maar de modem niet met het internet
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.7K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Als wij onze decoder aanzetten met onze afstandsbediening springt het standby lampje van oranje naar groen om dan direct terug oranje te worden. Gebeld met klantendienst. Wij hebben alle stappen gevolgd zoals ons uitgelegd door klantendienst (reset, factory reset, stroom uit,...). Zij konden dit ook
Vraag
•
TV
11K
1
0
0
Goeiemorgen Wij zijn recent overgestapt van Telenet naar Orange. Dit om kosten uiteraard te besparen, want Telenet is zeker niet de goedkoopste 🙂 Wij hebben powerline adapters van Telenet destijds gekocht type PG-9072-TN en PG-9073-TN. Wij hebben voor de installatie aan de Orange verkoper gevraagd
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
6.1K
2
0
0
Hallo Daarnet voor het eerst kunnen vastleggen in Logs van modem (TCG300), heb het probleem vooral 's nachts. Gewoon aan het werk / aan het streamen en ineens valt internet uit. Wifi signaal blijft wel. In Logs kan ik onderstaande gegevens terug vinden. Heeft iemand idee wat oorzaak van probleem kan
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.6K
2
0
0
Dag iedereen, Mijn decorder is gekoppeld aan de Orange tv app zodat ik vanop afstand programma's kan programmeren etc. Nu gebeurt het echt regelmatig dat ik in mijn app de melding krijg dat ze geen decorder kunnen vinden. Dan moet ik altijd alles verwijderen van instellingen en soms de decorder zelf
Vraag
•
TV
3K
3
0
0
(ik merk nu pas dat ik dit beter in een ander onderdeel plaats. Mijn eerste ervaring op het forum, waarvoor excuses) Révélation (Surlignez pour lire) Dag allen Ik ben sinds 2 maanden bij Orange. Gisteren had ik plots geen internet meer, niet op GSM en niet op laptop. Ik heb wel nog TV, dewelke via e
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.4K
1
0
0
Hallo. Sinds een aantal weken verliezen de 2 mesh toestellen hun connectie met elkaar met als gevolg geen WiFi. De oranje lampjes zijn dan uit. Na enkele minuten gaan die weer pinken en vervolgens branden en is er terug wifi. Voor een kwartiertje is het dan goed en begint de miserie terug. Ik heb de
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
8.2K
1
0
0
Hallo. Er zijn momenten dat ons internet verschrikkelijk traag werkt en soms helemaal niet. Als slechte slaper kijk ik soms 's nachts naar Netflix of YouTube. Helaas komt het vask voor dat rond 1 uur mijn internet niet meer werkt. Soms gebeurt dit ook om 2 u of 3u (en de tijden ertussenin). Het beel
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.6K
3
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties