Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Kabel boven

Hoi, vraagje ik werk alle dagen van thuis uit als call agent ik zit nu sinds de covid beneden maar dat is geen oplossing met kleine kindjes. Ik zou graag alles naar boven verhuizen maar heb daar geen kabel of router die staat beneden zou er een mogelijkheid zijn dat ik boven met vaste kabel kan werk

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.8K

1

0

0

• TV gids geen info

Sinds enige ttijd als ik in de tv gids op een programma sta, zie ik enkel nog "seizoen X afl x" staan. Er staat voor de rest geen info meer bij. Bij films staat er zelfs geen info meer bij. Je weet dus niet meer over wat het gaat. De digicorder is al een paar maal herstart maar zonder resultaat.

Vraag

• 

TV

6.3K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

wifi 6 router

ik zou graag in mijn studio appartement wifi 6 hebben. kan ik geween een wifi 6 router aan de orange modem hangen of hoe pak ik dit het beste aan alle tips zijn welkom 🙂

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

6.9K

2

0

0

• D101 foutmelding op TV

Ik ben het beu Laatste maanden regelmatig wifi die wegviel Extra decoder teruggestuurd, maar nog op factuur....paar keer moeten bellen....ene zegt het ene maar gebeurt dan niet.... opnieuw bellen dan weer Sinds zondag geen tv opeens. Zenders geven D101 gecodeerd. Gebeld smorgens na 15 min nog steeds

Vraag

• 

TV

10.2K

3

0

0

• tv gids

Is het nu zo moeilijk om de gids een beetje juist te maken. Bij Eurosport 1 is het drie weken giro, maar het blijft er fout op staan. Bij het Belgisch voetbal op Eleven staat het nooit juist, meestal staat er geen gegevens. En dan valt mijn Decoder nog enkele keren per week uit, het antwoord zal wee

Vraag

• 

TV

2.5K

2

0

0

• Overstap Orange naar Proximus

Ik schakel woensdag normaal gezien over van Orange naar Proximus met mijn hele pakket (internet en gsm). Hiervoor gaf ik mijn Easy Switch gegevens door aan Proximus. Heeft iemand enig idee hoeveel tijd hierover kan gaan voor Orange dan effectief alles stopzet en mijn gsm nummer overschakelt naar Pro

Vraag

• 

Pack

3.3K

2

0

• Regionale zenders

In de zenderlijst zie ik zowel TV Oost als Ring TV, bij Ring TV heb ik beeld maar bij TV Oost krijg ik zwart scherm met de melding Code D101: gecodeerde zender. Heb hierover reeds de klantendienst gecontacteerd maar deze konden me niet meteen helpen. Ze hebben dan wel een dossier opgemaakt met de re

Vraag

• 

TV

4K

1

0

ondertiteling

Het gaat hier over de ondertiteling bij BBC First en BBC Entertainment, die klopt helemaal niet bij de meeste programma's, dus daar is niet naar te kijken, bij andere decoders gebeurt dit gewoon automatisch. Ik kijk veel naar deze zenders dus dat is gewoon niet te doen. Ook de gids van BBC First klo

Vraag

• 

TV

9.4K

1

0

0

• Fiber Internet

DebbieHaest79Goedemorgen, ik je je berichtje hier neergezet, er worden géén antwoorden betreffendede Tribe via PM gegeven, dank je. DebbieHaest79 ‎24-09-2020fiber internetbeste Josette Weet u ivm het fiber internet of de prijs voor fiber gewoon bij je bestaande love pack wordt gerekend? Of kan men m

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.5K

1

0

0

Orange Mesh WiFi webinterface onbereikbaar

De webinterface is normaal bereikbaar via http://orangemeshwifi.local/ maar ik kan de pagina sinds kort niet meer openen. Heeft er nog iemand dit probleem en hoe kan dit opgelost worden aub?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

11.2K

4

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen