Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenIk probeer via de Orange modem/router een apparaat (deurbel) een vast IP adres te geven. Via het "your local network/Fixed IP address" menu, klik ik op het + teken naast de lijn met mac en IP@ van dit apparaat, zodat het in de lijst van fixed local IP addresses terchtkomt, en vervolgens klik ik op a
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
13.9K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoy iedereen, Vandaag thuis gekomen van het werk, we zetten de TV aan en we krijgen wel beeld geen geluid. Instellingen gecontroleerd, decoder herstart, niets. Wel nog geluid bij het kijken naar netflix of YouTube, maar niets via de decoder. Dus even de HDMI in een andere poort geprobeerd, nog steed
Vraag
•
TV
12.3K
1
0
Geaccepteerde oplossing
geen wifi verbinding.... de hele avond en nu nog altijd niet...
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.8K
2
0
0
Iemand hier een idee waar ik online een WiFi versterker vind voor op onze kamers boven? Thx alvast
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.8K
1
0
0
Ugh allemaal ! Totem merkt dat er sommige klachten zijn over de TV. Hieronder vind je een lijst met tests en controles die je kan uitvoeren voor je de klantendienst belt: Geen beeld Is het voedingslampje (links) uit? Controleer de elektrische aansluiting, herstart met de schakelaar. Het voedingslamp
Vraag
•
TV
14.3K
3
0
Ugh allemaal ! Heb je probleem van wifiverlies ? Dit zijn enkele zaken die je kan controleren: Is op meerdere apparaten het wifisignaal van je modem verloren, controleer dan of het wificontrolelampje van je internetmodem brandt of dat je modem nog altijd op het voedingsnet is aangesloten (power-cont
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
7.4K
0
0
Geaccepteerde oplossing
Wordt uitgesteld kijken via Orange TV mogelijk? Bij de concullega’s is dit wel beschikbaar betalend en bij Proximus zelfs gratis! Love trio Kan uitgesteld kijken niet langer dan 1 uur? ORANGE TV
Vraag
•
TV
3.5K
1
0
0
ik heb internet signaal voor computer en playstation maar geen signaal voor tv te kunnen zien sinds gisterenavond.wat kan ik doen?
Vraag
•
TV
4.8K
1
0
0
Ugh allemaal! Sinds het begin van de maand hebben onze techniekers de toestemming en opleiding gekregen om je aansluitkabel te installeren. Ze zullen dus volledige installaties uitvoeren. De technieker kan: - Een volledige installatie uitvoeren, ook als onderdeel van een verhuis. - Reparaties rechts
Vraag
•
Pack
5.6K
8
0
Hallo Mensen hoe kan vast internet verbruik na kijken bij Orange als iemand mij kan helpen aub ik heb de indruk dat da nog niet ga bij Telenet hebben ze een app
Vraag
•
Pack
5K
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties