Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenAwel, goedenavond ook ik ga hier eens een vraag stellen! Wanneer word het in orde gebracht dat je de hele serie kan opnemen in en keer? Dat was voorheen zo en nu is alles verdwenen. Waarom??????????????? Nu is het een opname per keer en de rest moet je dan manueel doorvoeren. Fijn is anders. Hopelij
Vraag
•
TV
4.2K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Goeiemorgen! ik heb problemen met mijn WiFi verbinding thuis. Regelmatig valt mijn WiFi weg en schakelt mijn gsm over naar 4G. Zeer lastig want ik zie mijn 4G gebruik sterk stijgen. Zelfs als ik maar enkele meters van de router zit, schakelt mijn gsm over naar 4G. Wat kan hier de oorzaak van zijn EN
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.4K
1
0
0
Beste meneer/mevrouw, Sinds deze week ondervind ik problemen met het internet, ik verlies veel mijn connectie met het internet. Vandaag resette ik de modem en de versterkers, omdat het steeds erger kwam. Sindsdien heb ik geen internet meer, als ik de versterkers (orange extender wifi duo) wil gebrui
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
7.1K
2
0
0
Vorige week overgeschakeld van Telenet naar Orange. Sindsdien worden we geconfronteerd met volgend probleem. Meerdere website geven de foutmelding in bijlage wanneer ze van op gelijk wel toestel binnen ons netwerk( dus achter orange modem) worden opgezocht. Wanneer deze op hetzelfde toestel worden o
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
5.4K
2
0
Ik heb in mijn kamer geen of nauwelijks bereik van de wifi. Kan ik dit oplossen met de wifi extender want deze vind ik wel op de site maar wat is de kostprijs en hoe kan ik deze bestellen. Kan ik deze eventueel in een Orange shop halen?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.9K
2
0
0
Ik ben nieuw bij Orange en in mijn kamer heb ik slecht tot bijna geen wifi ontvangst. Nu heb ik gezien dat er een wifi versterker te krijgen is maar wat kost dit want daar vindt ik niets van terug op de website.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.2K
2
0
Hoi, Mijn netwerk bevat heel wat toestellen waar ik een vast IP voor gebruik. Met de vorige firmware lukte dit perfect. De nieuwe firmware heeft wel de leuke toevoeging dat je een label kan zetten op een lijn zodat je achteraf ook weet over welk toestel het gaat zonder extra documentatie. Heel handi
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.7K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Zijn er plannen in de toekomst voor de android app ( Orange tv ) Beschikbaar te maken voor via de pc te kijken ? Mijn vrouw heeft meestal de tv voor haar en ik zit enorm veel achter mijn pc. Het zou super handig zijn voor Orange tv via de computer te kijken ( vooral voetbal ) Ik weet dat er e
Vraag
•
TV
5.5K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Echt niet tevreden over de klantendienst van Orange. Sinds zondag zeer trage Wi-Fi. Zondag gebeld naar 5000, vandaag zijn er geen techniekers aanwezig, we bellen u morgen of ten laatste woensdag terug. Woensdag terug naar 5000 gebeld, ze gaan u morgen terugbellen. Vandaag terug naar 5000 gebeld, ze
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
11.5K
5
0
Geaccepteerde oplossing
Beste alles werkt ok vandaag. Kan je met de afstandsbediening van orange de ondertiteling opvragen of moet dit met de afstandsbediening van de televisie zelf? Thx
Vraag
•
TV
9.1K
4
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties