Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Zenderwijziging

Sinds vanmorgen is op mijn tv een aantal zenders (Vitaya vind ik heel erg!!) weg en zijn VTM HD, VTM2 EN VTM3 toegevoegd pff echt zonde..klagen heeft geen nut ik weet maar toch

Vraag

• 

TV

2.3K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Overstappen van telent naar love trio

Hallo Iedereen Ik ben aan het overwegen om over te stappen naar het orange love trio pack. Ik heb nu een wigo met 2gsms. Aangezien telenet weer de prijzen gaat opslaan en ik het schandalig duur begin te vinden zou ik graag overstappen. Doch heb ik nog enkele vragen/bedenkingen. 1) Via het internet v

Vraag

• 

Pack

9.6K

2

0

• Orange flybox publiek ip adres

Ik ben van plan om een Flybox aan te schaffen. Maar daarvoor moet ik zeker weten dat ik een publiek ip adres kan krijgen. Ik moet een publiek ip adres hebben om mijn ip camera's te kunnen zien. Het is een remote locatie zonder mogelijkheid van vast internet. Moet over 4G gaan. Als er iemand van oran

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.8K

2

0

0

• Internet verbruik klopt voor geen meter

Beste, Ik ben 25/8 reset met het internet. Via glasswire heb ik welgeteld op mijn computer 64 gb verbruikt wat wel kan kloppen. Er is nergens een console aangesloten of updates doorgevoerd. Op pc al zeker niet ( want dat zou glasswire ook weten als het op mijn computer was ) En elke update staat gep

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4K

3

0

0

• Verhuis

Hey iedereen. Zaterdag verhuis ik. Maandag vm komt de technicus langs. Nu het probleem is dat waar alles nu binnen komt van Telenet zich in de bureau bevind. Dus tv staat in een andere kamer. Moeten wij kabels voorzien naar de andere kamer of is het voldoende dat het gewoon binnen komt. In de woonka

Vraag

• 

Pack

1.3K

1

0

0

Guest WiFi

Hallo. Ik heb al bijna een jaar WiFi en tv van orange. We hadden de gewone WiFi en de orange quest WiFi. Ik gebruikte altijd de guest WiFi. Maar die is nu al 2 dagen niet meer te vinden tussen WiFi. Ik heb al geprobeerd de qr code te scannen op het love boekje maar dat werkt niet. Enige tips hoe de

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.7K

1

0

Activatie internet

Beste, Vrijdag komt de Orange technieker bij ons langs om alles te installeren bij ons thuis. We maken de overstap van Proximus en nemen een orange Love Trio. Zou alles direct actief zijn (internet en digitale televisie)? Aangezien wij eerder nog nooit klant waren bij Telenet of Orange weet ik niet

Vraag

• 

Pack

3.1K

2

0

Foutmelding bij instellen van vast IP-adres

Ik heb in het verleden reeds meerdere (een 10-tal) toestellen een vast IP adres kunnen toekennen en deze zie ik ook nog altijd in mijn lijst met vaste IP-adressen Als ik nu nog een toestel wil toevoegen krijg ik de foutmelding "Hulp: Sommige verplichte velden werden niet ingevuld." terwijl ik toch a

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

10.4K

1

0

• 2de digicorder

goeiedag, Ik zou graag een 2de digicorder op mijn slaapkamer plaatsen, is er een andere manier om deze te laten werken dan met een coax kabel te moeten doortrekken? Mvg jonathan

Vraag

• 

TV

2.6K

1

0

0

• Opname van series.

Awel, goedenavond ook ik ga hier eens een vraag stellen! Wanneer word het in orde gebracht dat je de hele serie kan opnemen in en keer? Dat was voorheen zo en nu is alles verdwenen. Waarom??????????????? Nu is het een opname per keer en de rest moet je dan manueel doorvoeren. Fijn is anders. Hopelij

Vraag

• 

TV

4.2K

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...