Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenEnkel wit lampje brandt, stekker uittrekken en terug insteken helpt niet. Iemand een suggestie?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
17K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Soms is de wifi heel traag, iemand tips?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.2K
1
0
0
Sinds vrijdag hebben wij het abonnement voor voetbal (Jupiler Pro League) geactiveerd. Zonder problemen kunnen wij kijken op onze tv. Zaterdag door het warme weer wou ik mijn tv buiten zetten en via de Orange TV app naar het voetbal kijken (streamen van mijn gsm naar mijn tv). Maar als snel bleek da
Vraag
•
TV
2.1K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, wij zijn nieuw hier... Ik merk op dat onze tv gids wazig beeld heeft.. Hoe kunnen we dit terug ok zetten???
Vraag
•
TV
4.5K
2
0
Het orange voetbal kan je vanaf 10/08 zelf toevoegen via de kanalen van elevensport. Je gaat naar 1 van die kanalen: (1)35, (1) 34, (1)36 en volgt daar de stappen om dit toe te voegen.
Vraag
•
TV
1.2K
0
0
Hier bij wat interessante informatie over je abonnement van Orange Football te activeren of te deactiveren. Zo is het voor iedereen duidelijk hoe die te werk kan gaan. De kosten die er aan verbonden zijn is € 10,99 per maand dat is boven op je maandelijkse prijs die je al betaald voor je Love pack.
Vraag
•
TV
4.2K
2
0
Hallo, graag wou ik de nodige informatie vragen over het 4G netwerk in moerbeke. Dit betreffende m'n flybox internetbronnetje in huis. Ik heb deze nu denk ik bijna 2 jaar en ik had vroeger bij deze ontvangstkwaliteit RSRP -72dB RSPQ -5dB een stabiel datasnelheid van ongeveer 70Mbps Sinds een tijdje
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
7.4K
2
0
Ik bestelde zonet een flybox en deze zou normaal binnen de 48u geleverd worden. Ik ben echter pas vanaf donderdag aanwezig op mijn appartement en vroeg me af hoe ik ervoor kan zorgen dat het pas dan wordt geleverd.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.7K
3
0
0
Ik begin het echt verdomd lastig te vinden om nog positief te wezen over Orange. Buiten een steeds wegvallende wifi verbinding op mijn vaste pc (omdat de ethernet poorten niet willen werken op de modem) zijn er nu ook problemen ontstaan met de flybox zelf. Meerdere keren per dag (soms zelfs paar kee
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
8K
1
0
Binnenkort gaan we 2 weken naar zee. Op de camping ligt er kabel om ofwel old skool te kijken ofwel (zoals onze buren die telenet hebben) met een CI-slot. Kunnen we daar ook 2 weken onze thuisdecoder aansluiten (zonder internetkabel dan)?
Vraag
•
TV
4.6K
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties