Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenHoelang duurt het ongeveer voor de overdracht aan te passen ? Het formulier van overdracht is online ingevuld en verstuurd ,zowel door mij als de overnemer .ik heb wel een bevestigings mail gekregen ,dat ik een bericht ging krijgen als het was over gedragen .(+- een week geleden).de flybox is nu 16
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.2K
2
0
Weten jullie welke tips ik ook interessant zou vinden. Bvb. De internet lan settings zoals de optimale TCP settings Ook bvb de optimale settings van het beeldscherm van uw tv toestel met merk en type Ik heb zelf een Samsung UE46F8000 bij interesse wil ik altijd mijn settings doorgeven op het forum.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.2K
5
Zijn er veel kidszenders inbegrepen in het standaard aanbod? Enig idee wat het kost om zo een pakket bij te nemen? Dankuwel voor antwoord!
Vraag
•
TV
1.6K
1
0
0
Was op zoek naar internet voor IP-camera's te gebruiken in mijn magazijn, bij Orange blijkbaar enkel Flybox 4G beschikbaar als je geen Love pack wilt nemen. Even gaan kijken, ze beloven veel dat er mogelijk is, supersnel internet, "je kan alle toestellen verbinden" dus heb ik deze maar aangekocht. N
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
9.8K
1
0
Ugh allemaal Indien je op de modem interface (Love-modem, flybox, hotspot, enz.) ziet dat de internet verbinding actief is, maar jouw internet pagina’s niet openen mag je de volgende stappen volgen als tijdelijke oplossing : Windows 10 Klik op het vergrootglas in de taakbalk, typ ‘netwerkstatus’ en
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
6.9K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste ik overweeg de mesh wifi pack met twee zenders te nemen. Ik vroeg me af ofdat dan de vaste router (zwarte) die ik nu heb ook nog zou kunnen dienen als wifi toegangspunt. Ik zou die ander twee dan verbinden op een andere plaats via powerline. Alvast bedankt.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
5.5K
1
0
Ugh iedereen! Totem heeft geweldig nieuws !! Belgisch voetbal is vanaf augustus beschikbaar in je LOVE-pakket! U kunt dit premiumpakket toevoegen voor een onverslaanbare prijs. Registreer hier om als eerste hiervan genieten. Zodra het pakket gelanceerd is, kan je het activeren dankzij onze Customer
Vraag
•
TV
13.7K
4
0
Hallo Wij ervaren al lang regelmatige internet drops. Het probleem is zowel bekabeld als via wifi. De connectie van de apparaten met de modem is stabiel, ook via wifi. Vooral over wifi merken we dat de latency zeer hoog wordt, bijvoorbeeld tijdens browsen op het internet dat pagina's heel traag of n
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
7K
2
0
0
Beste, In ons huis valt de wifi vaak weg, of heb k een wifi teken met een uitroepteken. Dit betekent volgens wat ik net leerde dat er geen verbinding is. Mijn GSM verbindt wel maar er laadt niks. Zijn er manieren om dit probleem op te lossen? Alvast bedankt
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.2K
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties