Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Event Log modem

Beste, Ik heb al enkele weken internet problemen (wifi+kabel). is dit normaal? _Sl_No_|___________Time___________|______________________Description______________________ 1 | Tue Jun 30 2020 12:38:49 | CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000 2 | Tue Jun 30 2020 12:38:50 | CM Sta

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

5.9K

1

0

0

• Problemen met WiFi

Mijn modem staat in de garage en vanaf ik buiten ga heb ik geen WiFi verbinding meer. Ook boven op de kamers geen WiFi. Schakelde steeds over naar mobiele data. Bij Telenet hadden we dit niet. Wat kan het probleem zijn.

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4.6K

4

0

• Wifi valt uit

We hebben hier al meer of een week dat de wifi uitvalt en sinds dit weekend volledig geen wifi en tv meer dit is echt vervelend zoon zit nog in examens unief wanneer gaat dit eindelijk verholpen worden!!!!

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.8K

1

0

0

• WiFi verbinding

Te Lommel. Geen WiFi verbinding al 3de weekend op rij. Rond deze tijd altijd wel verbinding via 4g. al reeds 1 jaar klant bij orange ( internet ) nooit geen problemen gehad tot 3 weken terug. 🤯😣

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.7K

1

0

0

• SIM-kaart niet ontvangen/Activatie niet mogelijk

Vorige week ben ik met alles (internet, tv en gsm) overgestapt van Telenet naar Orange. Ondertussen had ik al lang een SIM-kaart moeten ontvangen. Bij de klantendienst (met lange wachttijden) word ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Elke medewerker vertelt iets anders. Telkens zou er een

Vraag

• 

Pack

3.7K

2

0

0

• Algemene storingen op het LOVE-pak

Ugh allemaal, Om de ervaring van onze klanten op het Orange-netwerk te verbeteren zal Totem hier alle actuele incidenten op het LOVE-pak hier plaatsen. Een incident wordt gemeld wanneer een groot aantal klanten op dezelfde plaats een verslechtering van het netwerk opmerkt. Deze lijst wordt zo vaak m

Vraag

• 

Pack

7.6K

3

0

• Nog steeds storing WiFi

Wie heeft er nog last van storing op WiFi. Hier werkt hij al niet meer sinds afgelopen vrijdag. Meermaals getest, uitgetrokken voor enkele uren en terug aangesloten. Niets schijnt te werken en krijg geen gehoor bij Orange zelf. Iemand advies ? gr

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

5.4K

2

0

0

• Internet down maar netflix niet?

Hallo, Gisteren bij mij ook internet én 4G down, intussen opgelost maar ik zit nog met een vraag: ik heb enkel vast internet en mobiele telefonie bij Orange, en kijk Netflix op smart tv via mijn internetverbinding. Gisteren meer dan een uur aan het zoeken geweest voor ik door had dat het probleem bi

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.7K

1

0

0

• Tijdelijk opzeggen tv

Beste Ik denk er aan mijn abonnement op tv op te zeggen omdat ik dit toch niet zo vaak meer gebruik. Nu vraag ik mij af of dat wel zomaar gaat, hoe ik dat moet doen en of ik het later dan opnieuw kan opstarten als ik de tv toch begin te missen. Groeten

Vraag

• 

TV

2.1K

2

0

0

• Tips&tricks : Flybox HOME

Ugh iedereen! Totem heeft verschillende keren opgemerkt dat de Flybox vragen oproept, hier zijn enkele aanwijzingen over onze 4G-modem. Mijn verbinding is niet optimaal ! De Flybox is een 4G-modem, je hebt dus een goede dekking nodig om alles op dit niveau te laten werken! Hier zijn een aantal stapp

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

18.4K

15

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...