Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Wifi

Wat kan ik doen zodat de internet niet telkens uitvalt? Signal is heel slecht..

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.8K

1

0

0

• Wifi opeens uitgeschakkeld (lampje brand niet meer)

Is er vandaag misschien een firmware update of zo geweest? Hier was opeens de wifi instelling van de router/modem uitgeschakkeld? Heb uiteindelijk via kabel op de router kunnen aanmelden en daar de wifi instelling terug moeten inschakkelen. Post dit vooral zodat mensen die hier opeens een probleem m

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.4K

2

0

• RTL4 bij Orange?

Sedert enkele jaren heb ik een abonnement om de commercieel Nederlandse tv zenders te ontvangen (via Canal Digitaal), weliswaar via een schotelantenne. Sedert 2016 is het ook mogelijk in België om legaal naar Nederlandse commercieel tv zenders te kijken (RTL4/RTL5/SBS6/Veronica/Net5/RTL7/RTL8 enz) v

Vraag

• 

TV

9.6K

2

0

0

• Modem only

Ik ben sinds een goed jaar een zeer tevreden klant met het Orange Trio pakket, echter vrees ik dat dit in de nabije toekomst gaat veranderen. Ik sta op het punt om mijn intern netwerk grondig te wijzigen en heb hiervoor een modem-only oplossing nodig. Nu had ik zelf al wat rondgekeken op het forum h

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

12.6K

5

0

• Welke Love trio past bij mij?

Ik zou binnenkort een Love trio abonnement willen nemen, maar ben nog aan het twijfelen welk het beste bij me past. Kan je daarmee nog programma's van de dagen ervoor (die je niet hebt opgenomen) herbekijken? En als ik dat abonnement heb genomen kan ik dan mijn gsm abonnement verlegen waardoor je go

Vraag

• 

Pack

4.1K

2

0

0

• Hubspot : Gewoonte instellen

Hoe stel ik een gewoonte in , in mijn hubspot. Bijvoorbeeld, als ik met mijn gsm toestel thuis kom savonds, dan de verlichting automatisch aangaat

Vraag

• 

Pack

1.7K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

TV-App op Android-box

Hoi, Momenteel kijk ik op m'n 2e TV 'analoog'; echter dat signaal stopt binnenkort... Door het weinige gebruik van die 2e TV zie ik het niet zitten om een 2e decoder te huren. Ik zou eventueel een Android TV-Box aanschaffen (bvb. Xiaomi Mi Box S) en daar via de Orange Android App dan TV kijken. Vraa

Vraag

• 

TV

11.1K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Ervaring met Mesh wifi van Orange?

Ik kreeg een mail met een aanbod van Proximus, tv + internet + GSM 5Gb + digitaal abonnement HLN + Netflix voor 49 Euro ( gedurende 1 jaar ) Voor 2 Gsm's ( 1x 5 Gb, 1 x 20 Gb ) 75,99 Euro Momenteel betaal ik bij Orange 84,58 Euro ( 3 en 8 Gb ) + 11,99 Euro voor Netflix + 13,95 Euro voor HLN. Aangezi

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

11.6K

7

0

• Orange decoder

Sinds enkele weken een tevreden klant met een love pack. Had een vraagje ivm de decoder. Bij telenet kon je die 's nachts gewoon afsluiten (slechte gewoonte van mij, gewoon - hou niet van sluipverbruik en aanblijvende lampjes). Bij orange is dit moeilijker, want er is geen aan- en uit knop op. Dus v

Vraag

• 

TV

4.1K

2

0

• Nieuwe tv zenders

Komen er nieuwe tv zenders dit jaar?

Vraag

• 

TV

2.9K