Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenOp de tv gids van orange staat dat de wedstrijd van de superbowl plaatsvind van middernacht tot 1 uur maar op de tv gids van eleven sports staat dat die wedstrijd duurt tot half 5. Speelt eleven sports de hele wedstrijd op tv of gaan ze maar een uur van de wedstrijd laten zien om dan nba te laten zi
Vraag
•
TV
2.2K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb sinds deze middag geen internetverbinding meer. Mijn toestellen verbinden wel met de wifi maar ik heb geen upload en download. Heb ondertussen alles herstart, kabels in en uitgestoken en een full reset gedaan maar enkel POWER, DS en WIFI lampje branden (@ONLINE lichtje knippert niet). Heb dan
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
9.9K
2
0
Hallo, Ik ben nieuw hier. Onlangs zijn we overgeschakeld van Telenet naar Orange. Nu krijg ik steeds de melding dat mijn decoder niet verbonden is met mijn netwerk. Ik heb geprobeer om deze verbinding via de installatiewizzard tot stand te brengen maar dit lukt met niet. Via wifi krijg ik de melding
Vraag
•
TV
7.5K
2
0
0
Beste, Ik heb een aantal dagen geleden via bol.com een camera beveiligingssysteem aangeschaft en geinstalleerd. Deze is verbonden met het internet dmv een LAN kabel. Ik kan echter de camera's niet bekijken vanop afstand, terwijl dit normaal wel mogelijk is. Ik heb al vanalles geprobeerd, ook gebeld
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.4K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Sinds deze ochtend werkt plots de internetverbinding niet meer. Laatste items in eventlog zijn de volgende: Wed Jan 22 2020 07:37:38CM State is UpstreamPartialService; ID 50; frequency 30500000Wed Jan 22 2020 07:37:39Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance oppo
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.6K
1
0
0
Beste Weet er iemand hoe je kunt port forwarden in de nieuwe mesh wifi van orange? Ik heb deze mesh wifi sinds vorige week en sindsdien werkt mijn domotica systeem niet meer vanop afstand, enkel via wifi thuis.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.9K
4
0
0
Waarom doet Orange voor tv en internet Telenet en proximus na ? en waarom voor mobiel zo goed onder de prijs . Want voor mobiel krijg je bij Orange meer dan telnet of proximus . Ik ben nu 12 maand bij Orange, omdat ik ook moet zien dat ik toekom op het einde van de maand. Dus vergelijk ik niet allee
Vraag
•
Pack
2.5K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Zijn er mensen die klachten over orange abonnement hebben?
Vraag
•
Pack
4.4K
2
0
0
Ik heb sinds een week telkens om 22h geen wifi meer. Ik lees dat ik niet alleen ben, is er al een oplossing. Ikzelf heb love duo. Wel nog met de oude modem van Mobistar toen ik nog FUTTER was
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.2K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Ik verblijf in Portugal en wil de Orange TV BE app downloaden via Play Store. Ik vind echter die app niet. Hoe is dit op te lossen?
Vraag
•
TV
3K
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties