Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Smart wifi

Hallo, Tegenwoordig worden er heel vaak reclames afgespeeld over de smart WiFi van Orange. Ikzelf ben voor TV en internet nog klant bij Telenet, en dit omwille van de betere WiFi (gratis WiFi-uitbreiding). Ik vraag mij af wat de smart WiFi van orange juist inhoud, ik vind hierover weinig info op de

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4.8K

3

0

• Wat doen deze opties in de Orange TV app?

Ik zag deze 2 opties onder de taalvoorkeuren in de Orange TV applicatie voor Android. Wat doen ze precies? Ik kon er niets over terugvinden in de online help van de applicatie zelf. Is de optie "slechtziend" om bijvoorbeeld de "TeleTekst" ondertitels te vergroten? Het wordt eens dringend tijd dat me

Vraag

• 

TV

5.1K

2

0

• Overstap telenet naar orange

Hallo allen; al een tijdje denk ik er aan om de overstap naar orange love duo/trio te doen. Ik heb een alarmcentrale en camera’s . Mijn installateur zegt dat ‘Port forwarding‘ nodig is om van op afstand te communiceren met de installatie , app te bedienen en camera’s te zien. Bij navraag bij een ora

Vraag

• 

Pack

7.2K

2

0

0

• Gratis Google nest

Ik vroeg me af wanneer iemand even lang bij orange klant is waarom krijgt de ene minder een minder duur abonnement de kans op een gratis google nest en iemand die het love pakket+arend heeft die aanbieding niet krijgt? Alvast bedankt!

Vraag

• 

Pack

3K

1

0

• Mesch wifi bij Orange

Regelmatig zijn er topics over het feit dat er slecht wifi bereik in huis is. Maar blijkbaar heeft Orange daar de oplossing voor gevonden : Mesch Wifi ! Dus in je hele huis bereik van je wifi signaal zonder haperingen en een goede dekking. Ook voor bellen via Wifi , VoWifi , is dit de ideale oplossi

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.1K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Pauzeren tijdens tv kijken

Heeft nog iemand dit ervaren? als ik naar iets kijk op tv en voor een tijdje op pauze zet, dat na een tijdje het gewoon verder begint te spelen vanzelf en je niet meer op pauze kan klikken. Zo heb ik al veel films gemist of stukken van een tv-programma.

Vraag

• 

TV

6.3K

3

0

0

• Guest Wifi

Ik lees hier her en der dat het gastennetwerk of guest-wifi kan gebruikt worden. Hoe kan ik dit activeren?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

12.1K

3

0

0

• Geen wifi in mijn slaapkamer

Ik heb geen internet in mijn slaapkamer. Hoe kan ik dat probleem oplossen?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.9K

3

0

• Tv-theek

Komt er ooit op orange ook een soort Tv-theek waar je films en series kunt bekijken of bestellen? 🤔

Vraag

• 

TV

4.9K

3

0

• WiFi uit en aan zetten op smartphone

Dag Tribe mensen, ik heb nu al een tijdje Orange love pakket. mijn probleem is, dat ik vaak mijn WiFi moet uit en terug aanzetten op de verbinding te vernieuwen om zo foto’s en video’s te laden op social media, apps, enz... zelfs op webpagina’s opeens zie ik dat de pagina niet verder wilt laden of d

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4.6K

3

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen