Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • IP-Adres veranderen?

Beste, Af en toe livestream ik online, met als nadeel dat ik vaak een doelwit word indien mijn IP-adres gelekt word. Hierdoor ben ik al meerdere malen het doelwit geweest van DDOS aanvallen, waardoor mijn internet gebombardeerd wordt. Via mijn vorige internetprovider (Scarlet) was het zeer eenvoudig

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.4K

1

0

0

• Opnames via Orange TV app

Weet er iemand of het mogelijk is om opnames via de Orange TV app te bekijken op de tablet? Ik kan dit niet vinden maar weet ook niet of het mogelijk is.

Vraag

• 

TV

2.1K

1

0

0

• Guest Login

Hoe komt het dat er bij mijn vriendin die bijna 2 jaar orange klant is wel een guest-modus kan gebruikt worden en er bij ons thuis, sinds anderhalf jaar overgeschakeld géén guest login aanwezig is?

Vraag

• 

Pack

3.5K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Adosb+connexion

Avez-vous des ados qui jouent au jeux vidéo en ligne et qui donc on besoin d une bonne connexion internet afin de pouvoir jouer avec leur amis en ligne si oui quel tybe d abbonement internet avez-vous pris ?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.5K

1

0

• Nieuw IP ADRES

Goedemiddag allen, ik heb een love pakket. Maar ik had graag een nieuw ip adres gehad. WAN IP adres dus. Vroeger kreeg je om de zoveel tijd een nieuw ip adres van de providers, tegenwoordig blijven die redelijk statisch. Modem uitschakelen en opnieuw inschakelen heeft geen resultaat helaas ( vroeger

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

3.3K

2

0

0

• Tips and tricks wifi

Ik heb veel problemen met heel trage wifi

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.3K

1

0

• Extreem traag internet (0,6 mbps)

hallo iedereen, Sinds enkele weken heb ik de frustratie dat mijn WiFi-verbinding elke twee à drie minuten lijkt uit te vallen en sinds een paar dagen is het draadloze internet zo ontzettend traag dat ik besloot om enkele tests uit te voeren. Ik verschiet nogal van de cijfers die ik te zien krijg. 😳

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4.1K

3

0

• Activatie coax Telenet lijn

Hallo, Even ten einde raad, dus dacht ik om hier raad te vragen. Ik heb een maand geleden Orange Duo aangevraagd, enkel vast internet en een mobiel abonnement dus. Telenet liet echter weten dat dit niet kan geactiveerd worden op mijn adres. Ik heb nochtans een jaar geleden al Internet Only gehad van

Vraag

• 

Pack

4.9K

1

0

• Speedboost gaat van 200/20 naar 400/40

Net een brief gekregen dat de speedboost verhoogd wordt naar 400/40. Dit voor 15 ipv 10. 100 gaat niet omhoog en blijft gewoon 100.

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

9.4K

4

0

• Gecodeerde zenders

Ik wilde vanmorgen mijn tv opzetten en kreeg op al de zenders de melding dat dit een gecodeerde zender is. Na 15 min wachten nog niets. De decoder heb ik al terug herstart en de facturen zijn allemaal in orde.

Vraag

• 

TV

5.4K

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen