Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenHallo, Ik heb vorig jaar een Flybox abonnement stopgezet maar mocht de modem houden. Ondertussen heb ik een internet abonnement bij een andere provider maar nu zou ik de FlyBox willen gebruiken op een andere locatie waar ik niet zoveel data nodig heb. Vraag is of ik mijn FlyBox simpelweg kan heracti
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
5K
4
0
Ik ben al 2jaar klant bij Orange en had overal in huis goede wifi verbinding maar de laatste 1maand valt mijn wifi steeds weg en moet ik steeds opnieuw verbinding maken. Heeft iemand deze probleem ook?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.3K
5
0
Geaccepteerde oplossing
hallo iedereen ik heb love trio bij orange je kun je wifi verbruik niet na controleren spijtig gij kunt niet kijken hoeveel gb jij op ge smost heb bij telenet gaat dat wel met een app waarom kan orange zoon app ni ontwikkelen jammer dat u wifi verbruik ni kan na kijken
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.1K
2
0
0
Ben ik de enige bij wij de wifi van Orange heel traag gaat vandaag?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.3K
1
0
0
Nooit wifi slechtste provider moet meer me 4g gebruiken dan wifi omdat het niet werkt!
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.2K
2
0
Sinds upgrade van ONE OUI 2 ANDROID 10 van 14 april is er geen verbinding met mijn thuis netwerk. Als ik mijn samsung A40 terug inschakel geeft die geen wifi weer ook al is die ingeschakeld ook niet het symbool van wifi,als ik dan naar instellingen ga zie ik dat wifi aanstaat maar mijn thuisnetwerk
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
6.6K
1
0
0
Ik merk in mijn systeemlogboek dat er meerdere keren per dag port scan attacks gebeuren zoals: Detect UDP port scan attack, scan packet from 212.224.249.244 Is dit schadelijk en wat kan ik ertegen doen?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.8K
3
0
Beste, ik heb sinds deze middag geen internet en wifi. Ik heb de modem al opnieuw opgestart maar dit verandert niets. Alle lampjes van de modem branden. Al de leds op mijn wifi shooters branden. Ligt orange plat in Limburg?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
4.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Sinds kort maak ik gebruik van een easy internet @ home 150gb. 50gb in de piekuren en 100gb in de daluren. Als ik mijn verbruik wil bekijken geeft hij bij de daluren wel mijn juiste verbruik aan maar geeft hij aan dat dit onbeperkt is? Is dit daadwerkelijk zo?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.7K
1
0
Ik heb sinds de installatie 1 dag geen tv kunnen kijken. Geen beeld, blijkbaar geen signaal. Gebeld. Man zegt dat het de afstandsbediening is. Ik dacht het niet maar Fin. De nieuwe is aangekomen en idd, daar zit het niet. Op de app kan ik kijken maar niet naar opgenomen dingen. Wat kan mijn probleem
Vraag
•
TV
5.3K
3
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties