Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenVia deze weg hopen we dat iemand ons misschien kan helpen of tips geven. Mijn grootouders zijn klant bij Orange en hebben sinds vier dagen geen tv-connectie meer. We doorliepen het stappenplan, van te ondernemen acties. Maar desondanks geen resultaat. We namen contact op met de helpdesk maar zij kun
Vraag
•
TV
7.1K
2
0
0
Misschien al de zoveelste topic over het zelfde onderwerp en hetzelfde beestje maar, Wanneer krijgen we een nieuwe decoder? De Orange decoder is nog steeds model 1 die in de tijd van Mobistar internet+tv diensten werden geleverd 4 jaar geleden. In deze 4 jaar werd de modem al vervangen door een Sili
Vraag
•
TV
8.8K
1
0
0
Hallo, Ik merk dat de regionale zender van onze regio (AVS) niet in de zenderlijst staat. Iemand een idee waarom?
Vraag
•
TV
4.3K
1
0
Besten, sinds kort (2 tal weken) heb ik een probleem met het internet terwijl ik Diablo 3 speel. Het is zo dat mijn ping heel hoog word en later verlies ik de verbinding met het spel. Ik kan terug opstarten maar het gebeurt weer opnieuw na onbepaalde tijd. Soms na 10 min, soms na 30 min, maar een he
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.8K
2
0
Op 22/03 rond 17u30/18u grote storingen met WiFi beginnen krijgen! Ik kan (mijn partner ook -> ook Orange) via men IPhone wel heel snel WiFi-verbinding maken met mijn netwerk en guest-netwerk, het icoontje toont ook volle verbinding aan maar alleen komt er geen WiFi door? Om 19u nog steeds hetzelfde
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
3.5K
1
0
0
Mijn broer en ik zitten op het bovenste verdiep en omdat de wifi hier enorm slecht was hebben we hierboven een router laten installeren. Het probleem is nu dat deze soms niet werkt en soms weer wel. Momenteel hebben we nog geen linken kunnen vinden waarom de router soms niet werkt. Heeft iemand hier
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.3K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Het lukt mij niet om van thuis uit e-mails te verzenden. E-mails ontvangen is geen probleem. Ik werk met outlook en heb een e-mailadres (telenet.be) via mijn werk. Hoe kan ik dit aanpassen. Ik ben een leek op dat vlak en heb wel al wat uitgeprobeerd met smtp.orange.com maar dit verandert niets. Wie
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
5.5K
2
0
0
Bonsoir, depuis maintenant 1 semaines je n’arrive pas à jouer à call of duty modern warfare du à des problèmes de connexion hors que les autres jeux qui requiert de la connexion fonctionne. Plusieurs personnes qui ont eu le même problème que moi m’ont demandés d’ouvrier les ports internet de m’a Pla
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.8K
1
0
0
Ik probeer al twee dagen Dynamic DNS werkende te krijgen op de modem, maar zonder succes so far... Hiervoor gebruik ik noip als provider. Bij Telenet en Belgacom werkt dit zonder problemen. En via de tool van no-ip (DUC) werkt dit ook zolang het IP adres niet wijzigt. Jammer genoeg wijzigt mijn IP a
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
5.1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Is het mogelijk om gewoon vast internet thuis te hebben (dus geen flybox of dergelijke), ongelimiteerd en zonder een mobiel abonnement? De enige optie die ik momenteel zie is Love Duo met het goedkoopste mobiel abonnement zonder deze kaart eigenlijk te gebruiken. Zijn er nog andere opties? Alvast be
Vraag
•
Pack
2.8K
1
0
0
Totaal aantal leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Totaal aantal posts