Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Waarom kan mijn vriend online niets op de webshop kopen? Ik wens je een prettige dag en hopelijk heb ik snel een duidelijk antwoord.
Vraag
•
Mobiel internet
805
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hey, Kan ik een smartphone krijgen op afbetaling met bewindvoering. Grts, Rick 2
Vraag
•
Opties en diensten
836
1
Geaccepteerde oplossing
Hoi, idereen Mijn digicorder valt uit. Wat kan ik doen? Grts
Vraag
•
Toestellen and instellingen
1K
2
0
Sinds maandag ben ik bij orange voor internet en tv en het zou tot 48u kunnen duren voor toegang te krijgen op klantenzone maar werkt dus nog steeds niet 🙄 en ook op orange app niet
Vraag
•
Opties en diensten
2K
2
0
0
Hallo. Ik probeer een login voor mijn vriend te maken met zijn mailadres (met zijn gsmnr) maar ik krijg steeds een error op zijn mailadres... Hij heeft wel een speciaal mailadres van telenet... voornaam.familienaam1.-.familienaam2@pandora.be Hij krijgt zijn facturen wel op dit mailadres (met zijn ec
Vraag
•
Opties en diensten
1.7K
3
0
0
Help! wij weten geen raad meer. Orange stuurt ons in het rond, komt niet met een oplossing. Mijn man had het zwaarste gsm abonnement en dit werd 1 trapje verlaagd, naar 70 gb internet. Sindsdien heeft hij amper bereik... Geen 4g, zelfs geen 3g meer... Al een nieuwe simkaart gekregen. Geen beterschap
Vraag
•
Mobiel internet
1.4K
2
0
0
Al geruime tijd een probleem met 1 persoon in mijn contacten te bellen. Telefoon gaat 1keer over en schakelt dan ineens over naar voicemail. Die persoon kan mij wel gewoon bellen. Ik ben in het toestel van die persoon niet geblokkeerd. Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn. Alvast bedankt
Vraag
•
Opties en diensten
821
2
0
0
Awel heb een kontrakt van 2 jaar afgesloten. Nu ben al 5 Maaaanden bezig. Nog niet inorde. Na zoveel telefoons Vraag ik dat ik ander netwerk gaan. Dan zeggen ze er zijn kosten. WTF. Alles werkt halfse gat. En ma betalen ben 9maanden klant. 5 maanden betalen. En ze antwoorden alleen maar. Oke ik zal
Vraag
•
Mobiel internet
1.5K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een dlechte internet verbinding met gsm en laptop in mijn duplex. Dit was niet het geval voor go extreme zonder die 300gb extra data maar of dat rellevant is weet ik niet. Ik weet alleen dat ze zeiden dat ik apparaten kon laten installeren en maandelijks x euro bijbetalen voor betere internet
Vraag
•
Opties en diensten
835
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Wat betekent dit als je een herlaadkaart wil kopen voor je 2de gsm en je hebt een sociaal tarrief? Wat is het goedkoopst? Hartelijk dank Helen1
Vraag
•
Opties en diensten
2.5K
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties