Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Opnames bekijken

het valt regelmatig voor dat ik opnames niet kan bekijken of ze stilvallen halverwege , dit heb ik meestal in de avond voor , ben geconnecteerd met lan kabel! iemand een oplossing ?

Vraag

• 

TV

85

1

0

• Algemene storing zuienkerke

Beste, Is er een algemene storting voor TV in Zuienkerke, of was deze er gisteren avond?

Vraag

• 

Mobiel

87

2

0

• Gedetailleerde lijst van alle oproepen verrekend op factuur

Ik wens te weten wanneer en naar welke nummers oproepen verrekend op de faktuur gemaakt werden met detail van uur en duur.

Vraag

• 

Pack

90

1

0

• Bepaalde dienste onbereikbaar via Orange

Niet helemaal zeker waar ik hiermee terecht moet maar sinds de cloudflare issues van gisteren heb ik problemen met het connecteren van mijn Bambu Lab Printer. Zowel de softwrae Bambu Studio als de printer zelf, Bambu Lab P2S geven meldingen dat er geen connectie kan worden gemaakt met de cloud diens

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

112

1

0

• Koppelen telefoon met orange decoder

Ik wilde mijn gsm koppelen met de orange decoder en krijg een foutmelding. Koppelen als gast lukt wel? Iemand die weet hoe ik dit kan proberen oplossen?

Vraag

• 

TV

61

4

0

• Geaccepteerde oplossing

Decoder valt uit of bevriest

HALLO, mijn decoder werkt niet altijd. Één twee keer per week moet ik alles resetten. Soms geluid en zwart beeld, soms beeld geen geluid erbij. Meestal gebeurd dit als ik de pauze knop even gebruik om ff iets te gaan halen. Kan ik de decoder in gaan ruilen in een orange shop zodat ik niet zonder zit

Vraag

• 

TV

122

2

0

• Betaling

Netflix werkt niet, melding niet betaalt, maar wordt elke maand betaald via Orange. En staat op de factuur

Vraag

• 

TV

74

1

0

• Consistente packet loss in de avonduren via cust-2-96-110-94.dyn.orange.be

Hallo, Ik ondervind sinds enige tijd problemen met mijn internetverbinding in de avonduren. Tijdens de dag verloopt alles normaal en mijn interne netwerk functioneert volledig stabiel. Het probleem doet zich echter 's avonds en 's nachts voor en kan 20 minuten tot enkele uren aanhouden. Ik heb meerd

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

89

0

0

• Nog 1

Overbodige zever weggedaan door Josette!

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

62

0

0

• Meer data

Overbodige zever weggedaan door Josette!

Artikelen

• 

Internet & Fixed Phone

48

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...