Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Waarom reageert mijn decoder tegenwoordig zo traag.

Iemand een idee waarom de tv decoder tegenwoordig zo traag reageert. Voor er een opname start moet je 50 seconden wachten. Draaiende cirkel voor de rest niets. Ook soms in opnames een beeld freeze. Decoder staat rechtstreeks op kabel naar de modem. Modem en Decoder zijn al eens vervangen geweest.

Vraag

• 

TV

108

3

0

• Apps bekijken via TV

Sinds enkele dagen ondervinden we problemen met het bekijken van programma's via vrt Max en go play onder andere. Van zodra een programma gestart wordt, gaan het in schokken. Iemand een idee van oplossing?

Vraag

• 

TV

60

2

0

• Packet loss via wifi & ethernet

Hi, Ik heb sinds enkele maanden last met een packet loss van 5-15% naar verschillende servers van games / social media waardoor ik lichte lagspikes / stuttering / buffering krijg. Ik heb verschillende traceroutes gedaan en krijg gemiddeld 5-15% packet loss naar bijvoorbeeld path of exile / valve ser

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

58

0

0

• Adult zenders

Waarom is penthouse Gold weg

Vraag

• 

TV

188

2

0

• Upnp

Beste, Ik ben net overgeschakeld van Telenet naar Orange. Nu wil ik bij orange ook upnp aanzetten (voor xbox multiplayer), maar als ik naar 192.168... ga dan moet ik CGN-IP uitschakelen om bij de pagina te geraken om upnp in te schakelen. Ik deed dat, maar toen zag ik dat ik geen ip adres meer had e

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

198

2

0

• Netflix bij orange

Hallo, Ik wil graag de netflix optie toevoegen aan mijn orange abbo.. Maar ik zie in de klanten zone nergens staan waar ik dit kan op zetten. Ik heb al berichten gestuurd naar Orange maar daar krijg ik geen gehoor. Wie kan mij helpen? Greetz Kristof

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

84

1

0

• Plaatsing NIU voor 2 modems

Hey! Weet iemand hier toevallig of de technieker die mijn installatie komt uitvoeren standaard een NIU-65/88-LS-01-BE05 bij heeft? (met 2x CM poorten) Orange komt hier naast de bestaande Telenet internet verbinding dus het is essentieel dat beide actief komen en niet 1tje. Alvast bedankt! Mvg, Datak

Vraag

• 

Pack

121

6

0

• Tv beeld hapert

Goeie morgen, Heb een probleem ondervonden met het tv kijken. De laatste tijd hebben we veel last van stilstaand beeld. Het beeld hapert maar het geluid niet. Heb al de tv box terug opgestart maar het probleem blijft. Wat kan hier de oorzaak zijn? Grt, Dirk

Vraag

• 

TV

74

1

• Adult zenders

Hallo, Plots niet meer mogelijk om penthouse gold te zien, staat niet meer in de lijst. Normaal?

Vraag

• 

Pack

6.4K

11

• tv digicorder

mijn digicorder delete automatisch opgenomen programmas die nog niet bekeken zijn en dit heeft niets te zien met een tekort aan plaats want had nog 58 over dit is al enkele keren voorgevallen wat scheelt er aan dat prul willy

Vraag

• 

TV

79

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Totaal aantal leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...