Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenVandaag opnieuw gemerkt dat er zenders verdwenen zijn. Dit zonder enige aankondiging, melding vooraf. De tarieven stijgen, de qualiteit daalt. Beginnen we hier ook met krimpflatie? Beetje ongerust...
Vraag
•
TV
172
3
Al ruim een week hebben we problemen. Fluvius startte hier werken en dezelfde dag waren er problemen met tv en internet. Op en af. Hoe kan het dat dit zo lang duurt om het probleem op te lossen? Elke keer krijg ik ook hetzelfde verhaal van de klantendienst: We sturen een technieker. Overmorgen. Ik b
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
48
1
0
Hoi allemaal, Hopelijk kan iemand mij hier helpen. Ik heb momenteel een Zen Fiber 400/20Mbps voor €55 pm. Via mijn account zie ik dat ik nu ook 500/50 voor hetzelfde geld kan hebben, Jippie eindelijk is de hogere upload hier beschikbaar (Zuid)! Maar als ik dit probeer ik mij account zegt hij dat ik
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
59
1
0
Ik krijg factuur voor het niet inleveren digicorder, deze is evenwel meegenomen op 7.7.2025 door Uw technieker nazien aub !!!
Vraag
•
TV
72
1
0
Ik ben naar TV Lite overgeschakeld, moet ik nu best mijn decoder zo snel mogelijk terug inleveren en zo ja hoe ?
Vraag
•
TV
94
1
0
Hallo, ik heb een probleem met mijn tv, de tv-kanalen werken niet meer, de tv-kanalen staan aan en gaan dan meteen aan en verdwijnen dan weer.
Vraag
•
TV
86
2
Op woensdag 9 juli kreeg ik bezoek van een agent van Orange en vanwege de aantrekkelijke prijs besloot ik over te stappen van Telenet naar Orange met digitale tv, internet en 2 mobiele abonnementen. Ik had 2 extra decoders gevraagd zodat ik op 3 tv’s kon kijken. Op dinsdag 15 juli werden de 2 mobiel
Vraag
•
TV
119
1
0
Hoe komt dat de internet meerdere keren per dag uitvalt voor telkens enkele minuten?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
73
1
0
Hoi. Gisteren kwamen ze internet installeren. Ik heb een lovepakket met tv lite. Ik heb dan mijn op TCl televisie de orange tv go belgium app geïnstalleerd. Ik kon inloggen, maar daarna kwam er op het scherm dat ik geen actief tv abonnement heb. Verschillende keren Orange gecontacteerd. Deze ochtend
Vraag
•
TV
66
1
0
Internet met 200 Mbps valt constant uit. Op mijn gsm en tv. Is dit ook bij jullie?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
66
5
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties