Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Problemen decoder sinds netflix

Zijn er nog mensen waarbij de tvbox constant hapert, programma starten/afsluiten/deleten blokeert en/of digibox niet start sinds de toevoeging van Netflix?

Vraag

• 

TV

717

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

VRT max streamen hapert, zwart beeld

Constant haperen, zwart beeld en naar startscherm VRT max overgaan.

Vraag

• 

TV

1.6K

1

0

• Storing regio Antwerpen Berchem

Dag Allen, Zijn er nog andere mensen die een storing hebben? Wij en vele buren hebben geen internet. Mvg

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

299

1

0

0

• Tv gids tijden kloppen niet

Sinds zondag hebben we problemen met de timing van de tv gids. Vaak zijn programma’s al gedaan maar staan ze bij het kiezen van een zender er nog op. Bv bij één staat er Witse terwijl het Blokken is. Iemand die weet hoe we dit verhelpen? Thx

Vraag

• 

TV

374

1

0

0

Alle TV-posten weg buiten VRT, Canvas en ketnet.

sinds een paar dagen kan ik geen posten meer krijgen buiten VRT, Canvas en ketnet. Wat heb ik al gedaan: - update van de TV-Box - zoeken naar zenders → die blijken allen conform te zijn. - in het overzicht menu (de orange-knop op de afstandsbediening) en dan de tv-gids, waar je een keuze van de zend

Vraag

• 

TV

1.6K

5

0

0

TV gids

Nog iemand problemen met de TV gids? Het uur van aanvang van een programma vermeld in de TV gids komt niet overeen met de werkelijke start van het programma.. vb het nieuws op VRT staat in de TV gids om 14u, terwijl het wel begint om 13u. Heel verwarrend om iets op te nemen. Probleem doet zich voor

Vraag

• 

TV

2K

6

0

• Green vaste internet sinds vrijdag 15uur

Al geen internet voor 3 dagen in de regio wilsele 3012 en heb Al proberen te bellen en ze zeiden dat we een bericht gingen ontvangen wanneer alles inorde is maar we hebben nog niks ontvangen. Ik heb Al opnieuw proberen te bellen maar de lijn is altijd bezet. Heeft iemand hier hetzelfde probleem ?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

346

1

0

0

• Merelbeke

Na 24 u zonder internet nog steeds geen vooruitgang ...

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

300

1

0

0

• wifi niet terug te vinden

Hallo, sinds vorige week een nieuwe booster en extra versterkers en opmerkelijk beter internet. Ineens vanmorgen, 9u15, geen wifi meer. Eerst had de modem een rood, knipperend lichtje bij het 'wolkje'. Meerdere keren opnieuw opgestart, geen resultaat. Gebeld met de klantendienst waar er ten vroegste

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

358

1

0

0

• Promo als bestaande klant gebruiken?

Wij zijn reeds jaren klant bij Orange. Ik deed eens een vergelijkingstest om te bekijken als we nog steeds voordelig zitten. Nu zie ik dat Orange een promo heeft waardoor we een jaar lang maandelijks €20 minder zouden kunnen betalen. Kan ik als bestaande klant hier gebruik van maken?

Vraag

• 

Pack

902

4

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen