Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Replay.

Hallo, Op de Orange tv, optie Mijn tv, staat boven de geplande opnames en de opnames, een replay programma dat ik niet kan verwijderen ... Iemand een idee aub ? Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.

Vraag

• 

TV

1.1K

3

• Download speed vast internet trager

Hallo, Sinds kort heb ik gemerkt dat de download speed van ons vast internet in huis trager geworden is. Dit is gezakt van ongeveer 145 Mbps naar 95 Mbps. -> Zie bijlage van metingen van de voorbije 3 jaren. Hebben jullie een idee waaraan dit kan liggen? Heeft Orange iets recent aangepast? Grt Festi

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

490

3

0

• Bridge mode werkt niet meer

Gisteren leek mijn modem plots gereset waardoor bridge mode uitgeschakeld was. Als ik bridge mode terug inschakel, krijg ik wel een publiek ip op mijn router, maar geen internet connectiviteit. Heeft het te maken met de huidge storingen? Nog mensen met problemen? Extra info: Modem: Software Version:

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

630

2

0

0

• Status van het netwerk

Hallo Sinds vanmiddag ondervind ik problemen met mijn vast internet. Waar kan ik de status van het Orange netwerk zien? PS: Ik ben enkel internet klant bij Orange.

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

943

4

0

0

Siligence TCG300 traag & warm & oud(?)

Sinds gisteren overgeschakeld van Telenet naar Orange. Bij Telenet had ik 1Gbps, bij Orange heb ik 500Mbps afgenomen. Ik heb zoals gezegd een Siligence TCG300, en het lijkt alsof dit een oud model is. Wi-Fi 5 maar ik haal ook maar 260Mbps ipv 500Mbps. Wel een goede verwarming, maar daar maak ik me n

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

2.1K

3

0

0

• Hoge latency

Ik ervaar al enkele weken hoge latency via mijn Orange internetlijn (minstens 400ms, soms pieken van 800ms). Dit is op al mijn internetverkeer en rechtsreeks bekabeld op de orange router. Vroeger was dit geen probleem. Ik heb ook nog een vdsl lijn via edpnet die probleemloos werkt. Wanneer ik de tec

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

307

0

0

0

• Tv valt steeds weg met chromecast en diagnosetest/performantietest niet ok.

Hallo, Ik weet niet of het ene met het andere te maken heeft maar wij zitten met het volgende probleem : mijn man kijkt televisie (2e) in de veranda via Chromecast - probleem is dat die de laatste tijd altijd maar uitvalt. Hij kan soms geen 5 minuten na elkaar Tv -kijken - vooral voetbal - gaf vroeg

Vraag

• 

TV

743

4

0

0

Beeldformaat is verkleind

Ik heb waarschijnlijk op mijn orange afstandbediening een bepaalde handeling gedaan maar nu krijg ik op mijn grote smart tv een kleiner beeldformaat. Dus kleiner scherm in mijn volledig tv scherm. Ik probeer volledig scherm maar dit lukt niet. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt

Vraag

• 

TV

1.6K

2

0

0

• Scherpte en ‘zuiverheid’ beeld

Meer dan 15j Telenet klant geweest, eergisteren de overstap gemaakt naar Orange Eerste indruk: internet(snelheid) is perfect, maar op gebied van TV, lijkt de beeldkwaliteit toch minder goed, minder scherp, minder zuiver, minder vloeiend dan de beeldkwaliteit die ik jaren gewoon was bij Telenet. Het

Vraag

• 

TV

1K

1

0

DNS instellingen veranderen in de livebox cable modem

Sedert kort kan ik de dns servers niet meer manueel wijzigen, Normaal staat er nog een schuifknop DNS proxy uitschakelen maar die lijkt verdwenen te zijn... mischien aangepast door een update?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

1.8K

9

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...