Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenbeste leden, ik heb net de nieuwe Orange tv-box ontvangen en alles prima werkende gekregen. Maar, ik merk dat er in de klantenzone bij mijn produkten de My X Pass is aangevinkt. Dit heb ik nooit besteld en kan ik blijkbaar wel uitvinken, maar niet bevestigen. Is dit normaal? En hoe kan ik dit uitzet
Vraag
•
Pack
1.3K
1
0
0
Bestaat er ook een pack waar je enkel TV en internet hebt? Kan het niet vinden...steeds moet je telefoon er ook bijnemen. Bedankt, Herman
Vraag
•
Pack
149
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Nog maar pas Orange ik zou mijn warmtepomp willen aansluiten op mijn wifi netwerk. Het probleem is dat de warmtepomp enkel verbinding kan maken met 2,4 GHZ. Hoe kan ik dat zien en hoe ga ik best te werk?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
133
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik denk eraan om over te stappen naar orange, doch wil vooreerst zeker zijn of het wel gaat lukken bij orange. Biedt orange een modem / router (home gateway) aan waar men ip -address reservering kan doen? Zoniet, bieden ze dan een homegateway aan die bridging ondersteunt, zodat ik mijn router achter
Vraag
•
TV
328
4
0
0
op mijn adres is het internet erg onstabiel. Is al weken zo. Dan weer aan dan weer uit. En ik ben een online trader .... vroeger met proximus 3Mb download, 0.5Mb upload was het stabieler. Ook geen ontvangst met mobiel hier op mijn adres. Omdat ze verdommen een zender op te hangen. Ik denk dat ik swi
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
438
11
0
De fixed phone heeft de optie ken-je-beller maar hoe kan ik zien wie er gebeld heeft indien ik een oproep gemist heb? Mijn telefoon geeft dit niet weer. Is er zoals bij Telenet een nummer waar ik naartoe kan bellen om te kijken wie me gebeld heeft?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
243
3
0
0
Ik lees hier wel al veel van Replay TV, maar misschien staat Orange nu al verder? (voorlopig nog bij TV vlaanderen maar dit hapert steeds) Kan Replay TV al met vb BBC First en VRT ?
Vraag
•
TV
193
1
0
0
Mijn modem en digicorder zijn al 6 jaar oud. Ik vroeg mij af vanaf wanneer je recht heb op een nieuwe
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
451
4
0
Ik ontvang de wifi op men gsm niet , ik krijg constant privacy waarschuwing en kort erna geen internetverbinding, heb al de stekkers uitgetrokken van de modem maar lukt me niet om te verbinden , 4 g lukt wel .
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
351
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik gebruik de ingebouwde WiFi van de Orange modem/router en daarnaast heb ik ook nog 2 access points. Deze hebben 3 verschillende SSID's (om te kunnen zien met welke AP ik verbonden ben), zo werkte het ook toen ik voorheen een Telenet modem/router had. Maar bij de Orange modem/router heb ik e
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
455
4
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties