Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Orange Shop

Hallo, weet iemand van jullie of je in Orange Shop terecht kan als business-klant om een nieuw Connected Internet Boost (vast internet + mobiel) contract af te sluiten? of doen die alleen mobiel en alleen particulieren? heb naar 5000 gebeld maar daar weten ze het niet!!!

Vraag

• 

Pack

228

1

0

0

• Terugkijk optie/luidspreker

Ik was hiervoor telenet klant, ik kon alle programmas dat er bestond terugkijken tot een week. Bij orange zijn er bepaalde programmas dat ik kan herbekijken, maar word ik heel vervelend naar de apps gestuurd. Er word hier ook naar ketnet gekeken en ik zie nergens een optie voor het terug te kijken o

Vraag

• 

TV

821

3

0

0

Orange TV blijft regelmatig tijdelijk hangen op laptop

Ik kijk altijd TV via mijn laptop meestal met Orange Tv of VRTMax. Sinds geruime tijd blijft op geregelde tijdstippen het beeld van de tv uitzendingen hangen voor 10/15 seconden of oms meer en daarna herneemt het beeld zichzelf. Mij lijkt een een bufferingprobleem te zijn. Alle cookies (zoals VRT aa

Vraag

• 

TV

359

5

0

0

• Bufferen

Bij het gebruik van de Stremio App gaat deze dikwijls Bufferen. Vooral bij de hogere kwaliteit (1080p). Hoe kom ik te weten of dit te wijten is aan het Orange Netwerk of aan een beperking van mijn Tv. Alle Google tips zijn reeds geprobeerd (resenre updates en herstarten van TV, modem, router. Wissen

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

384

3

0

0

Ultra Gaming

Goedemorgen beste leden ik ben aan overwegen van Ultra Gaming te activeren ik wou het is vragen is het waard ?

Vraag

• 

Pack

356

3

Hebben er nog zoveel mensen miserie met opnames programma's?

Sinds maand en half overgestapt van Telenet naar orange voor tv . Zogezegd goedkoper en even goede kwaliteit. Voor ons dus inderdaad niet de beste keuze , je laat je overhalen in de winkel . Mooi allemaal op papier maar toch vele schoonheids foutjes in reality. Vanaf eerste week al een paar keer las

Vraag

• 

TV

1.1K

7

0

• opnames niet allemaal beschikbaar

Wij zijn sinds een grote maand klant bij Orange. In het begin hadden wij geen probleem met de tv box. Maar sinds vorige week kunnen wij sommige opnames niet altijd bekijken. Dan flikkeren de letters op het scherm " opname beschikbaar tot .... datum " En dan kunnen wij die opname niet bekijken. Maar

Vraag

• 

TV

650

4

0

0

• Paars scherm tv-box

Hallo Ik ben onlangs overgeschakeld naar orange. Regelmatig als we de tv box aanzetten krijgen we paars beeld, na enkele malen heropstarten werkt de tv box weer normaal. Technieker is reeds langsgeweest en de tv box is vervangen maar het probleem blijft. Bij het opstarten komt het beeld " welkom to

Vraag

• 

TV

583

4

0

IPv6 en modem-only (2025)

Hey allemaal De titel lijkt me vanzelfsprekend? Ondersteunt Orange IPv6 voor particuliere abonnementen?Werkt dit ook met bring-your-own-modem?Wat zijn de instellingen voor IPv6?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

758

2

0

0

Vraag over internetinstallatie

Hallo, Ik heb een aanvraag gedaan voor een internetinstallatie bij Orange. De installatie staat gepland voor deze week. Ik woon in een nieuwbouw, en de verhuurder heeft mij geïnformeerd dat ik internet kan aanvragen via Telenet of Orange. De bekabeling in de straat is vorige week aangelegd, en nu st

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

597

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen