Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, Ik heb begrepen dat Wyre op 13 februari de installatie van glasvezelverbindingen voor internet zal uitvoeren in het gebouw waar ik woon (deze informatie heb ik van mijn huisbaas ontvangen, maar hij heeft helaas weinig kennis hierover), en ik heb een paar vragen over dit proces. Volge
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
798
3
0
0
Ik heb mij een paar maanden terug een playstation portal aangeschaft. Deze kan perfect verbinding maken met mijn ps5 zolang in op mijn thuisnetwerk zit. Als ik dit via mobiele hotspot of een andere wifi verbinding probeer ( ouders , vrienden,…) krijg ik geen verbinding met mijn ps5. Wel is de portal
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
401
1
0
Ik woon in een appartementsblok. Ik ben klant bij Orange, bijna alle andere buren in de appartementsblok zitten bij Proximus. Ik woon in het centrum van Vilvoorde. Proximus heeft laten weten aan mijn mede-bewoners óf Fiber nemen óf geen internet meer. De syndicus geeft elke keer heel verwarrende ber
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
1.6K
5
Sinds gisteren avond +- 21u hebben wij connectiviteitsproblemen met het internet bij ons thuis. Initieel was dit zowel mobiel internet als via de modem, maar de mobiele verbinding heeft zicht redelijk snel hersteld. De verbinding via de modem blijft helaas zeer slecht, ook na meerdere resets.. Heeft
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
658
4
0
Ik heb 2 weken geleden online een Love pack aangevraagd (Mobiel + Internet) en heb toen 23/01 als installatiedatum gekozen. Ik heb toen ook gevraagd of ik kon wachten met het activeren van de simkaart tot de installatiedatum, dat was geen probleem. Echter wou ik gisteren de simkaart activeren (voor
Vraag
•
Pack
986
3
0
Geaccepteerde oplossing
Eind december ben ik van Proximus naar Orange overgestapt en eigenlijk ben ik hier best tevreden van, op één iets na: mijn Orange Wifi Booster zorgt er wel voor dat mijn signaal versterkt wordt, maar na enkele minuten verschijnt er "verbonden zonder internet" en springt het over op 4G. Bij mijn vori
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
504
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb laatst sinds Januari 2025 gezien dat Terugkijk TV mogelijk is met de nieuwe TV Box. Weet iemand via waar dat gaat?
Vraag
•
TV
3.4K
3
0
Een technieker heeft een nieuwe modem bij mij geplaatst. Ik denk dat het een Livebox is. Ik merk dat ik bepaalde interne services die ik heb draaien wel nog extern kan bereiken, maar niet meer intern (wel via het interne IP adres, maar niet de externe URL die ik gewoonlijk gebruik). Ik heb zo een ve
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
527
3
Geaccepteerde oplossing
Dag allen. Wanneer een programma reeds enige tijd bezig is, is er dan de mogelijkheid om vanaf het begin te kijken? Dus niet herbekijken wanneer het programma reeds afgelopen is, maar met een achterstand beginnen kijken terwijl het "live" bezig is. Kan enkel kiezen voor "live bekijken", maar niet vo
Vraag
•
TV
1.1K
1
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Vandaag ben ik geswitcht van Telenet naar Orange. Ik wist voordien dat terugkijk TV bij Orange via de individuele apps van de zenders gaat. Geen probleem mee. Echter, ik zie in de TV Gids enkel bij de programma's van VTM en Play een pijltje staan om terug te kijken. Niet bij de VRT-Canvas-Ket
Vraag
•
TV
1.9K
3
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties