Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Mijn 5G werkt niet. Ik heb normaal gezien nog meer dan 48 GB over en heb alles op tijd betaald (geen openstaande rekeningen). heb al gespeeld met alle opties van mobiele data in mijn iPhone en het staat erop dat de 5G aanstaat mij hij werkt in de praktijk niet.
Vraag
•
Mobiel internet
1.3K
3
0
Dag allemaal, heeft iemand er een idee van wat nu ongeveer de wachttijd is om een afspraak te krijgen voor de installatie van internet als nieuwe klant? Alvast bedankt!
Vraag
•
Mobiel internet
705
3
0
0
Is er een abonnement die je kunt delen met gezinsleden?
Vraag
•
Mobiel internet
432
2
0
0
Orange heeft een actie lopen van 21/10 t.e.m 4/11 waarbij je €100 extra korting krijgt wanneer je je oude toestel binnenbrengt bij de aankoop van een IPhone 16 pro. Ik ben afgelopen woensdag 30/10 langs geweest in de winkel maar de voorraad was op. Toen ik vroeg of ze konden zien waar er wel nog sto
Vraag
•
Opties en diensten
479
1
0
0
Hoe kan ik de welkom-sms uitzetten bij elke grensovertreding binnen EU ?
Vraag
•
Mobiel internet
869
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Onlangs werd ons huis aangesloten op het Orange netwerk. En werd er een netwerkverdeler (NIU) en modem geplaatst. Nu is het zo dat op de plaats waar de kabel binnenkomt, er geen afdekplaat gezet is en ik met een gat in de muur zit. Ik was zelf niet thuis op het moment van installatie, maar waa
Vraag
•
Toestellen and instellingen
826
2
0
0
Beste, We hebben recentelijk een beamer aangeschaft. Als we deze meenemen naar een plaats waar er geen Orange internet of tv aanwezig is, kan ik niet casten naar Apple TV of naar beamer via wifi, want hij vindt deze gewoonweg niet… Ik open mijn orange tv kijken-app en kan enkel kiezen “op dit appara
Vraag
•
Mobiel internet
306
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Sinds vandaag actief. Ook mail gekregen dat extra surf kaartjes actief gekomen zijn. Simkaart krijgt juiste apn gegevens door en 4G icoontje verschijnt doch krijgt geen werkende internet verbinding. APN op mworld.be. Klantendienst checkte of de kaartjes juist gelinkt staan en voerde testen uit, maar
Vraag
•
Mobiel internet
587
2
0
Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Orange met een herlaadkaart. Sinds vorig jaar april werk ik bij een werkgever waar ik een gsm-abbonement krijg dus de nood om mijn kaart op te laden was er niet zozeer meer. In mijn prive gebruikte ik mijn orange SIM echter nog wel voor de inkomende oproepen en b
Vraag
•
Opties en diensten
1.2K
3
0
0
Hallo, Ik hoop hier de oplossing te vinden voor mijn probleem. Ik probeer al weken de port Forwarding in orde te krijgen zodat ik mij camera's vanop locatie (4G) kan bekijken. Via wifi loopt t allemaal goed maar van zodra ik buitenshuis ben... niets meer. Ik heb op de modem de poort al open proberen
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
1K
5
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties