Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • premium smsjes op factuur

Opeens staat eind november 2024 5x sms nummers op mijn factuur. Gratis, maar ik weet hier niets vanaf. Weet iemand van welk bedrijf deze nummers zijn? premium sms diensten. 328813 xmshub 328659 ? 328629 bics

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1.1K

1

0

0

• Wat met bestaande Surf Extra Cards bij wijzigen abonnement?

Ik heb momenteel een Go Extreme abonnement met daaraan gekoppeld 2 Surf Extra Cards (waarvan 1 in een Flybox). Ik wil het Go Extreme abonnement overzetten naar een Mobile Large abonnement. Zullen mijn 2 Surf Extra Cards automatisch gekoppeld worden aan dat nieuwe Mobile Large abonnement? Of moet ik

Vraag

• 

Mobiel internet

400

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Klantenzone niet compleet

Hi allen, Ik heb een vraag over mijn klantenzone en hoop dat iemand mij kan helpen. Vorig jaar heb ik een Love-abonnement genomen voor Mobiel + Internet. Destijds kon ik informatie over beide producten terugvinden in mijn klantenzone. Onlangs heb ik echter mijn Mobiel-abonnement omgezet naar een Tem

Vraag

• 

Opties en diensten

571

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Easy Internet @ Home

Hallo, ik gebruik Easy Internet@Home (Flybox met SIM kaart). Ik ga voor 3 maanden op reis. Kan ik mijn Easy Internet @ Home 3 maanden, jan., febr. en maart 2025, stopzetten ? Zo ja, hoe te handelen ? »

Vraag

• 

Opties en diensten

741

3

0

• Terugsturen materiaal

Ik kreeg donderdag 19/12 een sms dat ik materiaal moest terugsturen. Ik kreeg hiervan ook een email. ik krijg dit misschien omdat ze 2x zijn moeten langskomen voor het installeren van mijn internet omdat er technische problemen waren. Die zijn intussen opgelost. ik heb dus naar 5000 gebeld en daar h

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

473

2

0

0

• Overname oude smartphone tot €500

Vorig jaar heb ik een Iphone 15 Pro Max gekocht. Op dit moment heb ik eventueel interesse in een Iphone 16 Pro Max en zou ik dus graag mijn ander toestel hiervoor ruilen. Bij het uitrekenen van hoeveel mijn huidige Iphone nu nog waard is, kom ik op €603 (+€100 in df winkel). Echter zie ik op de webs

Vraag

• 

Opties en diensten

227

2

0

0

• Sim kaart voor gps tracker in auto

Hee daar, weet iemand een goede oplossing voor een simkaart in een gps tracker voor de auto? En wat voor abonnement? Al vast dank voor de ervaringen hiermee

Vraag

• 

Mobiel internet

567

2

0

0

• maximum verbruik buiten bundel instellen

kan ik een maximum verbruik buiten de bundel ( gesprekken, smsen, data) instellen? ik zou een max bedrag willen instellen zodat ik geen buitensporige rekeningen zou kunnen krijgen. mijn vrouw heeft , bij een andere operator weliswaar, een sms gekregen dat er 25euro buiten haar bundel is gebruikt en

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

840

2

0

0

• Cadeaus niet ontvangen

Ik koos op 21/12 voor een cadeau van 20GB gratis, dit zou binnen de 24u geactiveerd worden en bevestigd met een sms wanneer actief. Helaas tot op heden niets ontvangen? In de app weliswaar bevestiging van het gekozen cadeau?

Vraag

• 

Opties en diensten

174

1

0

0

• Duplicaat factuur aankoop gsm

Heb gsm met abonnement gekocht is met de post gekomen maar doen ze geen factuur bij. Aan de telefoon konden ze alleen mijn contract geven maar ik zou een apparte moeten hebben van de gsm zelf bij de vorige heb ik wel eentje maar is in de winkel zelf gekocht.

Vraag

• 

Opties en diensten

449

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen