Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Is er al een tijdslijn wanneer Orange de esim op de Apple Watch zal ondersteunen?
Vraag
•
Mobiel internet
1.4K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Gisteren bracht Apple iOS 18 uit. Uit hun event van juli en informatie op de website lijkt het erop dat RCS communicatie eindelijk wordt ondersteund door deze update. Echter, na verschillende dingen te hebben geprobeerd, lukt het me niet dit te verkrijgen/activeren. Ook bij instellingen staat
Vraag
•
Mobiel internet
2.4K
3
0
Hey , we zijn bijna 1 jaar verder waneer de vraag gesteld werd ivm ondersteuning naar apple watch cellular: maar er wordt gezegd dar we geduldige moeten wachten. is er nu al meer als 1 jaar nog geen vooruitzicht? orange vertel ons hoe waneer en why ? liever zeggen dat die er niet komt dan zeggen dat
Vraag
•
Mobiel internet
723
2
0
Ik ben 23/07 van Telenet overgestapt naar Orange ... veel spijt nu ...In de hoop dat iemand die dit leest me eindelijk verder helpt Er is een particuliere account aangemaakt ipv een zakelijke. Dit probeer ik nu al sinds het begin te veranderen en dat lukt me niet. Inmiddels nog steeds geen Wifi in o
Vraag
•
Opties en diensten
445
1
0
0
Wat is dat voor een hopeloze service bij het opstarten van een nieuwe klant? Ik ontving maandag een sms "technieker onderweg" en nog geen 15' later een voicemail "we kunnen u niet bereiken" terwijl ik daar al 4 uur zat te wachten? Nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag. Hetzelfde scenario. Customer Se
Vraag
•
Opties en diensten
440
2
0
0
Als ik het verbruik van mijn kind (orange mobile child) wil checken via de "Klantenzone", krijg ik deze foutmelding. Heeft nog iemand dit al gehad? Al 2x telefonisch contact gehad met de technische dienst hierover (telkens beloftes maar niks meer van gehoord) en intussen ook via de chat geprobeerd,
Vraag
•
Opties en diensten
559
2
0
0
Hallo, Ik wil mijn nummer overdagen naar een andere provider. Hiervoor heb ik nummer van mijn simkaart nodig. Ik heb een Esim, ik lees dat dit gelijk zou moeten zijn aan het ICCID nummer. Maar zo klopt het niet blijkbaar. Iemand een idee waar je het correcte Esim nummer kan vinden? Alvast bedankt!
Vraag
•
Opties en diensten
505
2
0
0
Beste, Ik nam recent een mobiel abonnement "Orange Mobile Small" voor 14 Euro per maand. Via mijn werkgever (Vlaamse overheid - "Pluspas") had ik recht op 10% korting. Deze heb ik dus aangevraagd. Iets later zag ik een aanbieding via Natuurpunt waar ik lid van ben en waarin werd gezegd dat je tot 10
Vraag
•
Tarieven en verbruik
1.3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben recent veranderd naar orange en ik koos voor het medium abonnement van 70 gb. Nu is alles in orde sedert gisteren maar wat blijkt ik heb maar 50 gb gekregen. Hoe krijg ik die extra 20gb erbij?
Vraag
•
Mobiel internet
395
1
0
7x gebeld naar de klantendienst via een andere telefoon, geen hulp of reactie.. uren in de wacht. verschillende keren via hun socials geprobeerd met berichtjes hun te bereiken, tevergeefs, ook gewoonweg geen antwoord. ik ben niet zo tevreden de laatste maanden.. het stelt me teleur
Vraag
•
Opties en diensten
712
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties