Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Ik ben recent veranderd naar orange en ik koos voor het medium abonnement van 70 gb. Nu is alles in orde sedert gisteren maar wat blijkt ik heb maar 50 gb gekregen. Hoe krijg ik die extra 20gb erbij?
Vraag
•
Mobiel internet
395
1
0
7x gebeld naar de klantendienst via een andere telefoon, geen hulp of reactie.. uren in de wacht. verschillende keren via hun socials geprobeerd met berichtjes hun te bereiken, tevergeefs, ook gewoonweg geen antwoord. ik ben niet zo tevreden de laatste maanden.. het stelt me teleur
Vraag
•
Opties en diensten
712
2
0
0
al 3 x via chat contact opgenomen , niemand antwoord ( zelfs na 30 min wachten ) 5 x gebeld, wordt je doorgestuurd van de één naar de andere ..... vandaag 05/09/2024 | op donderdag 25 jullie mijn eerste sms ontvangen " bevestigen afspraak orange technieker komt langs voor aansluiting op 31/07 , pers
Vraag
•
Opties en diensten
842
3
0
0
Sinds 28/8 heb ik regelatig geen bereik/geen service en geen mobiel internet. Dan staat er in de rechter bovenhoek een cirkel met een streep door. Ik ging al langs in een shop (omdat ik online geen contact krijg en bellen dus geen optie is) en kreeg er een nieuwe simkaart. Daarmee is het probleem he
Vraag
•
Mobiel internet
590
2
0
0
Ik heb tijdens ons verlof in augustus voor een van de kinderen de optie Surfherlaadbeurt 5GB voor 10 EUR per maand geactiveerd. De bedoeling was dat ze dat maar 1x krijgt. En dus ook maar 1x gefactureerd zal worden. Echter als ik dit nu in mijn klantenzone wil afzetten, lukt dat niet. Die ON/OFF kno
Vraag
•
Opties en diensten
260
1
0
0
Je kan een pass activeren voor gebruik van je orange nummer in het buitenland. Daarbij staat altijd dat de pass ok geldig is in de EU. Betekent dat dan dat als je een pass activeert in België je verbruik meteen van de pass af gaat, of wordt het tegoed van de pass alleen gebruikt als je in een zone b
Vraag
•
Mobiel internet
265
1
0
0
Hi, Probeer al weken me profiel instellingen aan te passen maar krijg de gegevens niet veranderd krijg zowel error op de website als in de app... we zijn ooit omgezet van lycamobile naar Orange herlaadkaart. Wie o wie helpt om het aangepast te krijgen??
Vraag
•
Opties en diensten
685
2
0
0
Hoi heb een abonnement van go extreme , al een tijdje doe mijn mobile internet raar is zeer traag heb naar mijn verbruik gekeken daar sta mijn data op 300.00 GB en op snelheid 512 kbps is ,waarom is dat en wat kan ik aan doen voor te veranderen
Vraag
•
Mobiel internet
375
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, mijn zus is klant bij orange met een abonnement, ik heb haar ingeschreven in de klantenzone met mijn émailadres ( natuurlijk met haar gsm-nr) Nu ben ik zelf nieuwe klant geworden bij orange ook met abonnement en natuurlijk met mijn gsm-nr). Ik wil nu ook voor mij een account maken maar dat lu
Vraag
•
Opties en diensten
736
2
0
0
Ik heb net een nieuw abonnement, maar ik kan op de my orange app niets zien qua factuur, niets beheren en als ik wil inloggen op de klantenzone, gaat dit ook niet. Dan krijg ik dat die pagina niet bestaat.
Vraag
•
Mobiel internet
605
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties