Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Melding webpagina niet beschikbaar

Ik ben aan het kijken voor een abonnement toe te voegen voor mijn zoon, ik krijg echter een scherm te zien dat de webpagina niet bestaat via de My Orange app.

Vraag

• 

Opties en diensten

398

3

0

0

• Hp printer verbinden met wifi boosters

Beste, ik heb een Hp officejet pro 8610 printer en sins ik overgestapt ben naar Orange kan ik mijn printer niet meer verbinden met wifi. printer vindt het netwerk maar kan niet verbinden via booster die staat ongeveer 50cm van printer. alle andere apparaten werken perfect via deze boosters. graag op

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

945

3

0

0

• Toegang klantenzone weg na wijziging

Ik had 3 mobiele toestellen met een (prive-)abonnement bij Orange. Eén nummer is overgenomen door mijn werkgever (ook bij Orange). Via dat nummer had ik toegang tot de klantenzone, en myorange, wat nu niet meer lukt, ook niet met het verbonden e-mailadres. De 2 andere nummers zijn mijn kinderen, dus

Vraag

• 

Opties en diensten

661

4

0

0

• Wifibooster

Mijn wifibooster blijft rood knipperen wat moet ik doen om te verbinden

Vraag

• 

Mobiel internet

564

2

0

0

• VoWifi werkt niet

VoWifi heeft gewerkt op mijn iPhone maar was telkens maar voor enkele dagen. Om opnieuw actief te krijgen moest ik herstel netwerkinstellingen uitvoeren. Laatste Maand krijg ik VoWifi niet meer werkend. Ook mijn huisgenoten ondervinden hier problemen mee. Op één Smartphone wil het nog wel lukken om

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

419

2

0

0

• E-sim activeren via app werkt niet

Bij het overschakelen naar een nieuwe telefoon probeer ik mijn fysieke simkaart om te zetten naar een E-Sim. Dit zou via de app moeten gaan en heb ik in het verleden ook al in orde gekregen echter lukt het nu voor één of andere reden niet. Telkens als ik via de app wil overschakelen krijg ik een mel

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

688

2

0

0

• Wijzigen abonnement (naam + rekeningnummer)

Hallo! Wij hebben momenteel een abonnement (pack internet / GSM abonnementen / televisie). De betaling is elke maand via een domiciliëring. Om praktische redenen zou ik nu de domiciliëring op een andere rekening willen zetten én het abonnement op naam van mijn vrouw zetten. Hoe pak ik dit het beste

Vraag

• 

Opties en diensten

920

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Shape Intense

Hallo, Ik vroeg mij af of de formule Shape Intense nog bestaat? Zo niet, wat is het huidig alternatief dan? En ook nog, wordt de Icoyote app nog steeds aangeboden in deze abonnementen (of het alternatief)? Mocht het passen graag links hiervan. Bedankt!

Vraag

• 

Mobiel internet

867

3

0

0

• Boete terugsturen wifi booster

Hallo Ik heb een boete gekregen van 80 euro wegens het niet terugsturen van een wifi booster. Ten eerste: ik heb deze al netjes teruggestuurd. Ten tweede: ik ben helemaal niet op de hoogte gebracht dat ik een boete zou krijgen. Ten derde: waarom een boete? Alles is teruggestuurd. Ik heb de indruk da

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

569

4

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Login Gegevens kwijt en vind geen oplossing!

Hallo, Ik ben Nathalie. Ik ben reeds jaren klant bij Orange en had eigenlijk nooit echt veel nodig in de klantenzone. Mijn ex vriend deed meestal de multimedia zaken. Nu, in t kort, ik raak niet op mijn klantenzone. Ik belde reeds meerdere malen de klantendienst, maar zelfs hun advies haalt niets ui

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

809

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...