Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Kan niet bellen/sms/internet

Ik ben een beetje gefrustreerd. Op 12 december heb ik het nummer van mijn zoon verhuisd van Jim naar Orange. SMS gekregen dat de overdracht gebeurd was, telefoon opnieuw opgestart, alle instellingen staan juist. Hij kan niet bellen of gebeld worden, heeft geen mobiel internet, kan niet smsen. Ik heb

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

638

2

0

0

• Surf Extra Card - hoeveel per gsm nummer?

Ik ben aan het overwegen om over te stappen van Telenet naar Orange voor de combinatie van Internet+TV+GSM. Bij telenet heb ik recht op één gratis data card per abo. Het is me niet helemaal duidelijk hoe dat zit bij Orange. Idealiter zou ik 2 data-only kaarten hebben in combinatie met één gsm-nummer

Vraag

• 

Mobiel internet

300

2

0

0

• Pop-Calendar wedstrijd code

Hallo, Ik las dat je de codes die je via mail krijgt door het deelnemen aan de Pop-Calendar wedstrijd moet gaan laten checken in een Orange shop, maar er is er geen van de deelnemende lijst in mijn buurt. Is er echt geen andere manier om erachter te komen of ik iets gewonnen heb met die codes? Ieman

Vraag

• 

Opties en diensten

220

0

0

0

• Esim voor Smartwatch

Heey, ik vraag me af hoe het hier bij orange zit i.v.m met Esim voor smartwatch. Is dit al mogelijk of is het hier zelfde verhaal als bij proximus dat dit door allemaal rechten en contracten niet mogelijk is door eigendom of rechthebbende van telenet. Want daar is veel om te doen want Telenet is de

Vraag

• 

Mobiel internet

3.1K

5

0

• Geaccepteerde oplossing

inloggen met itsme vervangen door inloggen met wachtwoord

ik heb me de eerste keer ingelogd via itsme, maar wil dit nu graag veranderen naar inloggen met mailadres en wachtwoord, hoe doe ik dat?

Vraag

• 

Opties en diensten

683

2

0

• SMS gemiste oproep

Ik krijg sinds kort berichten aan wanneer ik een oproep heb gemist. Vroeger was dit ook het geval maar dit heb ik toen kunnen deactiveren. Iemand een idee hoe dit moet? Ik vind het niet meer.

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

720

1

0

0

• VTM bekijken via de app

Ik heb sinds kort Orange tv en gebruik mijn iPad om naar tv te kijken maar alle zenders van VTM kan ik niet bekijken, het start wel op maar na 1 minuut kijken begint er reclame met dan ander geluid dan beeld. Via de app van VTM GO lukt het ook niet. Andere zenders blijven wel afspelen. Mijn iPad is

Vraag

• 

Opties en diensten

872

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Home Flybox

Ik heb 3 weken geleden een Home Flybox aangekocht en bij thuiskomst merkte ik daarstraks dat de stekker reeds was doorgebrand. Zijn er nog personen die dit hebben meegemaakt? Is het gewoon pech?

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

446

2

0

0

• Step bij aankoop Xiaomi 14t pro

Bij de aankoop stond vermeld dat er een step bij was als geschenk maar wat moet ik ervoor doen om deze te bekomen want deze is niet meegeleverd met mijn nieuwe telefoon

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

847

3

0

0

• Flybox versleten: andere modem kopen?

Hallo iedereen, I ben al een lange tijd trouwe gebruiker van de Flybox, maar deze begin nu stilaan mankementen te vertonen zoals regelmatig uitvallen. Nu zit ik met het idee te spelen om ergens een alternatieve router te kopen (zoals de TP link Archer bijvoorbeeld) maar vroeg me af of je de simkaart

Vraag

• 

Mobiel internet

1.5K

4

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen