Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Beste, Mijn digibox geeft de laatste tijd steeds vaker de melding dat de verbinding met het internet verbroken is, om dan paar seconden/minuten nadien weer verbinding te maken. Tijdens de installatie 3 tal jaren geleden werden door de technicus meteen ook twee powerline adapters geplaatst. Ik merk n
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
624
1
0
0
Onlangs werd ik opgebeld door een medewerker van Orange. Namelijk of ik interesse heb in internet thuis. Wat is jullie ervaring met het snelheid vd internet (ben vaak aan het gamen) ook ben ik op het moment aangesloten bij Telenet voor wifi
Vraag
•
Opties en diensten
714
3
0
Ik heb zonet een Tempo Prepaid SIM Card besteld. Ik verwachtte bij deze SIM Card ook een nieuw telefoonnummer te krijgen, maar dat was geen keuzemogelijkheid bij de bestelling. Welk telefoonnummer wordt er nu aan mijn SIM Card gelinkt: het telefoonnummer dat ik gebruikte bij mijn identificatie (dat
Vraag
•
Mobiel internet
567
1
0
0
Ik probeerde via de orange app mijn esim op een nieuwe gsm over te zetten. Dit lukt niét. Na een telefoontje naar de 5000 lijn vertelde men mij dat dit om veiligheidsredenen niet langer kan en ik naar een orange shop moet. Quid? Klopt dit en waarom wordt in de app en op de website deze mogelijkheid
Vraag
•
Mobiel internet
709
2
0
0
Zijn er nog mensen die problemen hebben momenteel met wifi?
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
307
1
0
0
Hallo Ik krijgen Airbox met sim voor activatie van de Backup Lijn maar kan niet lopelen altid vragen dat slechte wachtwoord !! ik proberien originaal naar de reset ook nieuw instelen maar als ik willen backup lijn activeren werk niks wachtwoord slechte schrijven.bedankt voor helpen.erste geve airbox
Vraag
•
Mobiel internet
271
0
0
0
Hallo, ik had donderdag gebeld naar de klantendienst omdat ik graag klant wil worden. Gisteren kreeg ik 2 mails dat ze nog verdere informatie nodig hadden om de activatie te vervolledigen. Ik wil beide nummers doen. Die van mij gaat vlekkeloos en die van mijn dochter lukt maar niet. Ze vragen duidel
Vraag
•
Opties en diensten
224
0
0
0
ik zou online een tempo kaart willen bestellen. ik moet daarvoor een gsm nummer opgeven, zie bijlage, ik heb echter een buitenlands gsm nummer, en dat gaat niet. moet je dan het gsm nummer van iemand anders opgeven? het is dus in dit geval niet nodig mijn nummer te behouden, het gaat over een nieuw
Vraag
•
Opties en diensten
418
1
0
0
Ik kocht een tp-link m7350 en een data simkaart . Nu kan ik hierop verbinden maar ik heb geen internet.... Waar kan dit aan liggen ?
Vraag
•
Mobiel internet
1.2K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Verleden week woensdag een aanvraag gedaan voor aanpassing van ons abonnement. Van Start North overgaan naar Fibernet Zen. Mobiele abonnementen direct in orde, maar het internet nog steeds op het oude North! Al een paar keer gebeld hiervoor, maar nog steeds op de tragere snelheid. Normaal zou dit ma
Vraag
•
Opties en diensten
481
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties