Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Badges

Hallokes, Ik heb opdrachten voltooid om badges te verdienen maar deze activeren niet. Groetjes

Vraag

• 

Opties en diensten

214

1

0

0

• Nieuwe klant

Ik ben 3 weken overgestapt naar Orange, tot heden nog steeds geen simkaarten ontvangen. Reeds verschillende malen naar de klantenservice gebeld, en tweemaal naar een Orange shop geweest, zonder resultaat. Wat een bende amateurs zijn dat.

Vraag

• 

Mobiel internet

511

4

0

0

• Onmogelijk om Mobile Serenity te deactiveren

Ik ben pas klant bij Orange en ik loop voordurend tegen onterecht geblokkeerde paginas (eg de taskbar tweaker pagina, wat hebben ze daar in godsnaam tegen). Als ik aangeef dat ik toch de pagina wil bezoeken werkt dit niet, hij is nog steeds geblokkeerd , bij herladen staat er een melding dat hij ree

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

1.3K

13

0

• Cashback galaxy s24 fe

Geachte geachte Op 2 november galaxy s24 fe bij jullie gekocht . Vandaag factuur gekregen waardoor ik hoog waarschijnlijk mijn cashback heb ontlopen, hoe lossen we dit op De Decker Andy 0496 43 32 40

Vraag

• 

Opties en diensten

252

2

0

0

• 14GB voor €14

Ik heb vandaag een Tempo-simkaart van €10 gekocht. Maar aanvankelijk moest er een pakket van 9 GB internet worden geactiveerd voor €10. Bij een volgende opwaardering van €14 zou ik 14 GB internet krijgen. Nu lijkt het erop dat het pakket niet is geactiveerd. Kunt u me vertellen of er een speciale ma

Vraag

• 

Opties en diensten

371

2

0

0

• Schorsing

Révélation (Surlignez pour lire)Hallo mijn lijnen zijn geschorst van erge te laat betalen maar ik heb vandaag alles betaald ik zou graag terug gebruiken willen maken van mijn diensten aub mijn nummer is **bleep**4Hallo mijn lijnen zijn geschorst van erge te laat betalen maar ik heb vandaag alles bet

Vraag

• 

Opties en diensten

376

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Klant zijn

Hallo, Ik ben onlangs in een orange winkel geweest om de opties te bekijken voor een gsm-abonnement met de iphone 16. Ze vertelden me dat ik eerst 3 maand klant moet zijn. Ik heb al 5 jaar en 11 maanden een nummer bij orange met herlaadkaarten. Dit zou niet gezien worden als klant, klopt dit? Op mij

Vraag

• 

Opties en diensten

527

3

0

0

Bellen via wifi

Ik zou graag bellen via wifi inschakelen maar krijg steeds melding “neem contact op met Orange B” ligt dit aan mijn abonnement?

Vraag

• 

Mobiel internet

1.4K

3

0

0

• Orange Mobile Serenity domein geblokkeerd

Hi all, Orange heeft beslist om mijn eigen domein (en bijgevolg mijn selfhosted services) onbereikbaar te maken dmv Orange Mobile Serenity. Volgens de klantendienst is dit niet geactiveerd op mijn nummer, maar aangezien ik op alle subdomains de error krijg, ga ik ervan uit dat het wel actief staat.

Vraag

• 

Opties en diensten

1.5K

5

0

0

wijzigen abonnement

Wie kan mij een beetje wegwijs maken. Ik ben nog in het bezit van een oud abonnement ( go plus )en er word nu aangeraden om een vernieuwd abonnement te nemen. Aangezien ik niet veel meer surf zou ik eerder opteren voor orange mobile small van 8 gb van 14 euro. Er staat vermeld gratis bellen en smsen

Vraag

• 

Opties en diensten

841

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen