Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenHi all, Orange heeft beslist om mijn eigen domein (en bijgevolg mijn selfhosted services) onbereikbaar te maken dmv Orange Mobile Serenity. Volgens de klantendienst is dit niet geactiveerd op mijn nummer, maar aangezien ik op alle subdomains de error krijg, ga ik ervan uit dat het wel actief staat.
Vraag
•
Opties en diensten
1.5K
5
0
0
Geaccepteerde oplossing
Wie kan mij een beetje wegwijs maken. Ik ben nog in het bezit van een oud abonnement ( go plus )en er word nu aangeraden om een vernieuwd abonnement te nemen. Aangezien ik niet veel meer surf zou ik eerder opteren voor orange mobile small van 8 gb van 14 euro. Er staat vermeld gratis bellen en smsen
Vraag
•
Opties en diensten
842
1
0
0
Hallo Iedereen, Vroeger kon ik nog af en toe een bedrag op men PS account zetten via Orange, maar deze optie werkte al een tijd niet meer. het enige wat ik kon doen waren rechtstreekse betalingen onder €50 euro. Dit komt wel niet veel voor. Maar nu ben ik al 2 weken bezig om iets te willen kopen via
Vraag
•
Opties en diensten
521
3
0
0
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
337
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi, Ik wil binnenkort een evenement hosten onder vrienden op locatie en zou internet nodig hebben voor 30+ mensen. Het verbruik kan ik nog niet inschatten dus idealiter is dit via 4G ongelimiteerd. Is dit iets wat Orange aanbiedt? Bedankt
Vraag
•
Mobiel internet
627
4
0
Ik heb een mobile abonnement voor 2 toestellen (samen met mijn echtgenote) Het abo staat op mijn naam Heb op alle 2 de toestellen de My Orange app geïnstalleerd en het eigenaardige is, dat rubriek "mijn producten beheren" verschillend is van inhoud Nog een feit: ik ben onlangs verjaard en op de app
Vraag
•
Opties en diensten
301
2
0
0
Hallo, Ik heb 2 flyboxen omdat bij ons in het dorp geen vaste lijn is. Nu is de lokale telefoonmast 4 dagen buiten dienst geweest dus 4 dagen geen internet. Dat komt dus neer op 40GB aan data die ik niet kon gebruiken. Ik begrijp dat er af en toe technische storingen zijn en dat Orange er alles aan
Vraag
•
Mobiel internet
339
2
0
Hallo, Ik heb een eigenaardig probleem. Ik was jaren bezitter van een CAT S62 Pro tot de USB-poort de geest begon te geven. Toen heb ik een nieuwe Google Pixel 7A besteld en sinds dan had ik vaak slechte ontvangst van zowel oproepen als 4G. Ik werd vaak gebeld en telefoon gaat niet over, direct beri
Vraag
•
Mobiel internet
281
1
0
0
Ugh aan iedereen! Orange blijft innoveren om zijn gebruikers een verbeterde en veiligere mobiele ervaring te bieden. Met dit in het achterhoofd biedt Orange nu een compleet beveiligingspakket met de geïntegreerde oplossing “Orange Mobile Serenity Plus”. Dankzij deze dienst kunnen leden van de Orange
Artikelen
•
Opties en diensten
1.1K
6
Beste, Facebook van mijn dochter is gehackt geweest en nu kreeg zij een sms dat er 50 euro verbruikt is buiten bundel.Hoe kan zij die media aankopen blokkeren .Al proberen contact op te nemen met klantendienst via 5000 maar dienst niet te bereiken.Al geprobeerd in de app maar weet ook niet goed hoe
Vraag
•
Opties en diensten
767
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties