Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Oplichting

Beste Afgelopen vrijdag werd ik gecontacteerd door een goede kennis via Messenger met volgend bericht Hallo hoe gaat het ? Is het mogelijk om uw nummer te krijgen, alstublieft, het is een beetje dringend? Jammer genoeg op ingegaan. Sindsdien krijg ik meldingen dat er buiten bundel verbruik is en ste

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

608

2

0

• Geen mobiel netwerk buitenland

Ik kan in het buitenland (Engeland) nóch automatisch, nóch manueel een netwerk kiezen met mijn I-phone 11. zo kan ik dus ook niet bellen met Orange helpdesk. Wie kan me helpen? groetjes, Dré

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

570

3

0

• Klantendienst Orange

Had 2 gsm's met go light als abonnement en internet voor 65 euro per maand ben nu overgeschakeld naar 2 gsm's met Orange Mobile Small (onbeperkt bellen en smsen en 8GB data) en internet voor 67 euro (+2 euro) per maand ik heb dit bekomen door een simpel telefoontje naar de klantendienst en 10 minute

Vraag

• 

Opties en diensten

464

1

0

• Kan parkeren niet starten naar 4411

Ik kan sinds kort geen berichten meer sturen naar 4411 om een parkeersessie te starten. Dit kon ik tot een maand of 2 terug wél. Ik krijg elke keer de melding 'Niet gestuurd'

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

806

1

0

0

• Klacht achterligende dienst

Technische service trekt op niks! Sins vorige week heb ik een probleem. Nu zijn we al meer dan een week verder ik heb ondertussen al meer dan 10 medewerkers aan de lijn gehad ze zeggen dat de achterliggende dienst ermee bezig is maar de situatie word maar erger.

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

645

3

0

• esim geactiveerd maar geen service

hey, ik heb mijn esim geactiveerd vandaag (12/10/2024), maar nu staat er dat ik geen service heb, hierdoor kan ik niet op mijn 4g. hoelang zouu dit kunnen duren tot dat dit terug werkt, want dit is heel irriterend.

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

877

3

0

• My comfort service

Vandaag krijg ik de vraag of ik onfeilbaar internet wil, wat zou kunnen mits in te tekenen voor de My Comfort Service aan €10,-/maand. Dit tart alle verbeelding Orange! Me dunkt dat ik al meer dan voldoende betaal elke maand om zonder bijkomende betalende opties te moeten nemen te moeten kunnen reke

Vraag

• 

Mobiel internet

314

1

0

• Nieuw emailadres

Hallo. Het emailadres om in te loggen op mijn orange account bestaat niet meer. Hoe kan ik een nieuw adres invullen? Ik zie op de site daartoe geen mogelijkheid. Dank.

Vraag

• 

Opties en diensten

643

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

powerline adapters orange

Beste, Mijn digibox geeft de laatste tijd steeds vaker de melding dat de verbinding met het internet verbroken is, om dan paar seconden/minuten nadien weer verbinding te maken. Tijdens de installatie 3 tal jaren geleden werden door de technicus meteen ook twee powerline adapters geplaatst. Ik merk n

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

624

1

0

0

• Internet snelheid van orange (gamer)

Onlangs werd ik opgebeld door een medewerker van Orange. Namelijk of ik interesse heb in internet thuis. Wat is jullie ervaring met het snelheid vd internet (ben vaak aan het gamen) ook ben ik op het moment aangesloten bij Telenet voor wifi

Vraag

• 

Opties en diensten

714

3

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...