Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Geen internet en tv

Er zijn in onze straat rioleringswerken en Telenet heeft de 'paddestoelen' naar de overzijde verplaatst, maar onze kabel werd volgens ons afgekoppeld. We merkten dit pas op de avond. We hebben niets meer. Zijn Orange klant, (dezelfde kabel) en die technieker is geweest maar kon probleem niet oplosse

Vraag

• 

Mobiel internet

1.1K

3

0

Geen netwerk in Portugal

Ik ben in Portugal en mijn mobiele telefoon kan geen verbinding maken met het netwerk. Toen ik hem voor het eerst aanzette, kon hij wel verbinding maken en werkte de mobiele data ook, maar daarna verloor hij de verbinding en sindsdien kan hij geen verbinding meer maken. Ik was hier een maand geleden

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

896

1

0

0

• GSM nummer zit vast, kan niks doen

Beste, heb mijn nummer een paar dagen terug laten overzetten naar Orange. Echter kan ik tot op heden niks meer. Ik kan nog wel 4G gebruiken en ben bereikbaar, maar ik kan het nummer niet gebruiken voor de klantenzone, ik kan het nummer niet laten overzetten naar een andere provider etc want het word

Vraag

• 

Opties en diensten

319

1

0

0

Kid toevoegen bij de familie in de app

Hey ,onze dochter heeft nu een kids abonnement maar als ik in de app kijk staat ze niet bij onze familie. Hoe kan ik haar toevoegen zodat ik mijn cadeau aan haar kan doorgeven? Mvg

Vraag

• 

Opties en diensten

798

1

0

0

• Surf extra card esim

Hallo, Bestaat de Surf Extra Card als esim voor bv gebruik in smart watches etc? Mvg Joeri

Vraag

• 

Mobiel internet

673

1

0

0

• klantenzone website

ik probeer al een maand in te loggen op de klantenzone - de klantendienst werd op de hoogte gebracht en zou het aan de juiste dienst doorsturen. Ondertussen is het voor mij nog steeds onmogelijk om in te loggen op mijn account via mijn laptop. heeft iemand anders nog dit probleem?

Vraag

• 

Opties en diensten

772

3

0

Op reis 4G Noorwegen

Goededag beste wij vertrekken binnekort naar Noorwegen . Ik ben online al gaan kijken … klopt het dat we 4G binnen ons abonnement kunnen blijven gebruiken daar? We rijden immers rond met de mobilhome en hebben dus de gps continu nodig 😁 dank u

Vraag

• 

Mobiel internet

579

2

0

• Nieuwe klant uit het buitenland.

Ik ben onlangs naar België verhuist en zou graag een belgisch telefoonnummer willen nemen met Orange. Hoe moet dit precies? Want telkens als ik een abbo wil starten moet ik al een Belgisch telefoonnummer ingeven (die ik dus nog niet heb).

Vraag

• 

Opties en diensten

511

3

0

0

• Storing tv / apps

Ondertussen een kleine week nieuwe klant bij Orange. Overgeschakeld van Telenet naar Orange met de belofte snellere tv- en internetverbinding te hebben… Als we nu bepaalde programma’s willen terugkijken of programma’s wil afspelen via de apps (VRT max, vtm go, go play,…) op de tv heel veel problemen

Vraag

• 

Mobiel internet

973

3

0

0

• E-Mail activatiecode esim

Via de account van mijn vriendin voegde ik mijn nummer toe als nieuwe klant. Ik ben tot nu bij mobile Vikings. We kregen een mail dat er een QR code via mail zou verzonden worden om de eSIM te activeren. Bijna 48u later heb ik nog geen mail ontvangen. Wat is hier de normale periode voor? Dankjewel,

Vraag

• 

Opties en diensten

906

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen