Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Hoeveel moet ik betalen om mijn oude decoder terug te sturen

Hallo ik moet mijn oude decoder terug sturen maar moet ik de verzend kosten betalen

Vraag

• 

TV

109

1

0

• Verhuis aangevraagd

Recent verhuis aangevraagd, nu krijg ik om de 2 dagen email/sms voor verdere info op volgende link (klein beetje aangepast): Naam, gsm en email is vooraf ingevuld. Vragen naar hoelang je er woont, wie vorige bewoner is (naam) lijkt me wat raar? Iemand die kan verifiëren als dit een Orange-link is? N

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

43

1

• Flybox loopt altijd vast

Mijn Flybox loopt altijd vast. Na een uur verbonden te zijn op Wifi is deze opeens niet meer beschikbaar. Daarna is deze opnieuw zichtbaar maar kan niet meer verbinden met juist wachtwoord. Reset flybox helpt, ik kan terug verbinden met het zelfde wachtwoord maar na ongeveer een uur is het probleem

Vraag

• 

Pack

59

1

0

• Wifi booster

Is er een mogelijkheid om de wifi snelheid aan te passen?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

61

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Wifi booster

vraagje, is het waar dat je eerste wifi booster gratis is?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

87

1

0

• Oude decoder

beste Zou het mogelijk zijn om mij de Queen code door te mailen voor het opsturen naar jullie mijn oude decoder. Ik heb die code nog niet gekregen,en wil die 200 euro vermijden en zou graag die decoder opsturen . Mvg

Vraag

• 

Pack

85

2

0

• Installatiekost tv box bij bestaand abonnement

Vraagje ivm tv. We hebben nu een abonnement met internet en 2 gsm abonnementen via cooldeals. Hier willen we nu een tv box bij voegen, is het nodig dat er een technieker langs komt en dat we 39 euro installatie kosten moeten betalen of kan je dit zelf ? Alvast dank

Vraag

• 

TV

79

4

0

• Geaccepteerde oplossing

TV Replay

Zijn er nog klanten met dit probleem?. Ik heb begin dit jaar een brief van orange ontvangen met de tariefplan wijzigingen en met onderaan vermelding " de Replay wordt automatisch in je Tv-abonnement geactiveerd" we zijn nu 8 maand verder en is dit nog steeds niet actief. Ik bel de technische dienst

Vraag

• 

Pack

120

6

• Tv

Beste bij het bekijken van Streamz en de opnames blokkeert alles. Bv als je een aflevering bekijkt om de 30 sec moet hij opnieuw herladen. Wifi gecontroleerd en alles is inorde. Alles al een gereset maar dit helpt blijkbaar ook niet. Soms bij Streamz en dan terug willen gaan naar gewone tv werkt het

Vraag

• 

TV

47

3

0

• Orange go tv via persoonlijke hotspot

Dag leden, Ik zou willen overschakelen naar Orange, maar ik zit nog met een vraagje. Ik ga normaal de optie orange lite activeren, maar nu is de vraag, kan ik via mijn orange (mobiel abonnement op gsm) persoonlijke hotspot aanzetten, dan pakweg verbinden met een tablet en dan orange tv aanzetten en

Vraag

• 

TV

71

5

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Totaal aantal leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...