Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Storing

Is er een storing gaande? Ineens werkt onze box niet meer. We hebben al alle kabeltjes losgemaakt Enzo Enzo enzo

Vraag

• 

TV

71

3

0

• snelheid 20% sedert kort

Sedert korte tijd ging het wat trager maar nu is de snelheid naar 20% gezakt sedert 10dagen. Net of het ergens begrensd is. Waardoor niet alles wat ik gebruik nog kan werken zoals het hoort. Een stream die wat meer data vraagt lukt al niet meer. Grote updates zijn een gedoe wegens trage verbinding e

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

95

6

0

• Poort openen

Kan er mij iemand uitleggen waarom ik de poort "1433" niet kan open stellen. Andere poort lukt wel maar dan is mijn verbinding niet veilig voor SQL te gebruiken.

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

48

0

0

• Statusscherm op Livebox cable in bridge mode

Na het vervangen van mijn modem naar een Livebox wilde ik naar de statuspagina gaan op 192.168.100.1 na deze in bridge mode te hebben gezet. Deze was onmiddellijk zichtbaar en ik kon een overzicht krijgen van de fouten. Toen ik even later terug wilde checken werkt deze niet meer en enkel na een rese

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

38

0

0

• Flybox settings resetten bij herstart/stroomuitval

Ik heb een Orange Flybox voor mijn internet thuis die goed werkt. Recent heb ik een aantal settings aangepast, o.a. het wachtwoord sterker gemaakt en de naam van het netwerk aangepast. Na een stroomstoring merkte ik echter dat deze settings gereset waren naar de originele settings, wat ik ook kan re

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

35

0

0

• Toestellen teruggestuurd, nog altijd niet verwerkt door Orange

We hebben in eind juli onze diensten opgezegd bij Orange. We hebben onze toestellen teruggestuurd op 31 juli. Volgens bpost zijn onze toestellen op 4 augustus teruggeleverd bij Orange. Een week later krijgen we plots een herinnering om onze toestellen terug te sturen binnen de 10 dag of anders word

Vraag

• 

Pack

77

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Start Fiber naar Zen Fiber

Hi allemaal, Gisteren heb ik mijn abonnement geüpgraded van Orange Start Fiber naar Zen Fiber. In mijn account zie ik de wijziging al staan, maar ik merk nog geen verschil in snelheid. Weet iemand hoe lang het meestal duurt voordat de nieuwe snelheid effectief wordt? Is dit direct softwarematig of m

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

69

1

0

• Tp link deco mesh

Welke instelling neem ik best voor men deco mesh? wifi op de orange modem is uitgeschakeld. echter gaal ik met de giga internet op de deco maar 300 á400 mb/s wifi van de modem haalt vlot 800á900 mb/s.

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

214

5

0

• Koppelen van de afstandsbediening Orange aan TCL TV

Mijn afstzandsbediening Orange is verbonden met de TV voor alle func gties behalve Volume. Ik heb reeds bij nstellingen en het systeem de configuratie van de afstandsbediening het Volume laten opstarten enb ik krijg wel het berciht - Gefeliciteerd alles werkt? iK KIkijk na of de op en neer kn oppen

Vraag

• 

TV

73

1

0

• Opzeggen sportpakket DAZN

Nu Orange geen voetbal meer uitzend wens ik mijn sportpakket op te zeggen. Hoe ga ik hiervoor te werk? Ik kan in My Orange app nergens iets terugvinden hoe ik te werk moet gaan. Many thnx

Vraag

• 

TV

65

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...