Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
heb sinds een maand of 2 fiber 1000Mbps, wanneer ik speed test doe kom ik aan nog geen 100 Mbps, Terwijl ik betaal voor 1000Mbps https://orangenetworktest.speedtestcustom.com/result/2abcdca0-739f-11f0-a5eb-1d74405db857 Kan iemand mij hier meer info over geven?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
89
5
0
Dag orange Normaal kom er vandaag 1 van orange- technicus heeft niet komen op dagen voor die installatie
Vraag
•
TV
47
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hee alle, Ik ben al heel mijn leven bij Orange betreffende telefonie en steeds tevreden geweest. Uiteindelijk ben ik dan ook met mijn internet overgestapt van Telenet naar Orange. In het begin (vanaf januari ) was er overal goed bereik en snel internet op het appartement maar sedert enkele weken heb
Vraag
•
Pack
106
4
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik had een afspraak op 14 augustus 2025. Ik kan de afspraak wel wijzigen met de ontvangen code per sms, maar ik zou ze graag willen annuleren.. Hiervoor vindt ik dus nergens iets terug. Wie heeft een oplossing? Dank alvast!
Vraag
•
Pack
58
1
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Kun je de wifi booster online bestellen of moet je hiervoor naar een orange winkel gaan? Ik heb namelijk op mijn terras niet genoeg bereik en zou dan een booster kunnen gebruiken.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
94
2
Goedemiddag, 3 weken geleden verscheen er in de pers dat er een deal was om Play Sports te nemen via Orange. Ik kan dit echter nog niet terugvinden in de TV opties. weet iemand of dit al actief is? Mvg
Vraag
•
TV
116
4
0
Hallo ik heb een LG smart tv gekocht als tweede tv en wil daar de orange app opzetten. Er is maar 1 coax kabel dus tweede scherm moet via wifi. Nu gaat dit niet omdat Webos(LG) deze app niet heeft. Hoe kan ik dit oplossen. Hoe krijg ik de Orange app toch op mijn tv ?Laatste optie is om over te schak
Vraag
•
TV
384
6
Beste, Ben aan het overwegen om klant te worden. Heb wel een vraag ivm tv. Wij hebben een bestaand account bij Netflix. Kan ik deze gebruiken bij jullie, ik ben van plan om tv plus te nemen. Mvg Dirk
Vraag
•
TV
94
7
Beste Wij volgen enkele programma's waarvan er verschillende seizoenen op hetzelfde ogenblik worden uitgezonden via herhalingen en dergelijke. Wij hebben onze opnames al meermaals ingesteld dat we "enkel vanaf huidige seizoen" de opnames willen opnemen zodat we niet nodeloos de oude afleveringen opn
Vraag
•
TV
64
3
0
Er is bij mij deze week een nieuwe tv box, nieuwe internet modem met 1 internet booster geplaatst. Met de nieuwe tv box moest ik ook de nieuwe orange tv app installeren. Op een slaapkamer staat nog een oudere tv die ik met een chromecast gebruik. Bij mijn vorige orange tv app kon ik de programma’s p
Vraag
•
TV
97
4
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties