Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenStreamingsicoontje in de orange go tv app ontbreekt om te streamen via de google chromecast (= geen decoder) vanuit de iphone 14 pro maar staat wel op de andere iphone en ipad. Wat is de oorzaak?
Vraag
•
TV
99
3
0
Nog mensen waarvan de decoder zeer traag is en regelmatig uitvalt? Is het mogelijk een nieuwe aan te vragen?
Vraag
•
TV
100
2
Ivm een kabelbreuk in de coaxkabel op mijn eigen terrein , zou ik graag advies willen hebben omtrent de benodigde materialen. Voor zover bekend bij mij heb ik 75 ohm f-connectoren en koppelstuk nodig die tegen water en vocht kunnen, maar ik vind alleen reguliere 50 ohm voor binnen. Iemand advies ove
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
78
2
Mijn orange tv go app was vroeger gekoppeld aan de decoder van mijn ouders. Zijn zijn geen klant meer dus deze decoder is weggehaald. Nu wil ik de tv orange go app koppelen aan mijn eigen lra ge decoder en krijg ik de melding dat mijn apparaat al gekoppeld is aan een decoder en dat ik die daar moet
Vraag
•
TV
85
5
0
Hallo welke pack moet je hebben voor internet en tv te kijken op de camping en welke toestellen
Vraag
•
TV
46
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat mijn ouders maandag een technieker over de vloer kregen maar nu nog steeds geen TV/internet hebben? Na een 1ste telefonisch contact gisteren zouden ze binnen het uur TV hebben, deze morgen krijgen ze te horen aan de telefoon dat het nog tot 5 dagen kan duren dat z
Vraag
•
Pack
85
1
0
Bij gebruik van een eigen modem ( welke ook VoIP login ondersteunt ) , kan je hiervoor de login gegevens van de vaste lijn bekomen ? Update 1 : Contact opgenomen met de klantendienst, om de VoIP gegevens te krijgen , in het begin hoorden ze het in Keulen donderen . Want een eigen modem was voor hun
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
27
0
0
Ik heb bijna een jaar geleden een upgrade van mijn internet abonnement gedaan, bij Orange zijden ze dat de modem niet moest vervangen worden en ik die gewoon verder kon gebruiken. Nu haalt mijn modem via de 5GHz amper de 200Mbps terwijl ik betaal voor 500Mbps. Ik heb ook al een acces point via kabel
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
83
2
0
Ugh, Ik ben mijn thuisnetwerk aan het opstellen. Mijn opzet was om eerst alles in te stellen en dan pas mijn TCG300 in bridge modus te plaatsen. Mijn setup is een TP-link ER605 router, TL-SG105PE switch en enkele EAP615 AP's. Dit heb ik dus volledig geconfigureerd mbv omada met waarbij momenteel mij
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
79
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties