Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenWe zijn slechts een weekje bij orange en veel plezier hebben we nog niet gehad... Nu ook onze tv... 's Ochtends hebben we vaak enkele zenders op 'zwart' scherm terwijl de programmagids wel aangeeft een programma te hebben. De zenders wisselen ook. Gisteren was het vrt, vandaag vtm... We bellen maand
Vraag
•
TV
60
2
Geaccepteerde oplossing
Hoi Ik ben pas verhuisd en bij het opnieuw koppelen van de Orange TV App in verdiepen de decoder verschijnt volgende melding: "Niet mogelijk om aan te melden.Dit apparaat is gekoppeld aan een andere gebruikersaccount. Verwijder het apparaat uit dat account om door te gaan." Iemand een idee hoe dit o
Vraag
•
TV
141
7
0
Ik kan al geruime tijd mijn factuur niet downloaden van de online klantenzone. Ik heb geen toegang tot de app doordat mijn telefoonnummer van het werk is en mijn TV-internet abonnement op mijn persoonlijke naam staat. Als ik de klantendienst contacteer hebben ze mijn wachtwoord en login zogezegd nod
Vraag
•
Pack
121
8
0
Op 1 juli kreeg ik een email dat orange football tijdelijk buitendienst is en dat deze niet aangerekend zou worden zolang er geen akkoord was met DAZN. Groot was mijn verbazing dat op mijn factuur vooralsnog orange football werd aangerekend. Ik heb contact genomen met de klantendienst en vertelde ze
Vraag
•
TV
142
4
Al drie dagen geen internet, meerdere malen gebeld. Wachten op de achterliggende diensten krijg ik als antwoord. Iemand die weet wat ik nog meer kan doen?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
70
1
0
Hey, We hebben een Orange tv box. Het beeldscherm is verkleind. Weet iemand hoe we dit moeten verhelpen.
Vraag
•
TV
50
2
0
We blijven maar problemen hebben met tv decoder. Kan iemand ons helpen aub
Vraag
•
TV
172
9
0
Ik ben recentelijk overgestapt van Telenet naar Orange. Voorheen had ik op zowel de Apple TVs als de Smart TVs de Telenet App maar Orange laat mij op alle TV’s volledige in de steek. ik heb een tweetal Philips TVs met Android OS en daar is de Orange App niet beschikbaar, op de TV met de Orange TV bo
Vraag
•
TV
135
6
0
Sedert een maand overgestapt naar Orange maar ik kan niet casten naar tv omdat het cast-icoon ontbreekt in de tv-app. Na tiental telefoontjes nog steeds geen oplossing zelfs technieker aan huis geweest maar geen oplossing. Ik kan dus niet casten naar tv met Chrome cast. Iemand een oplossing?
Vraag
•
Pack
82
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hi Ik had willen weten of het mogelijk is om meerdere klantennummers te combineren in 1 useraccount ? We hebben 2 klantennummers (één voor internet/tv/gsm's op adres 1 en één voor internet op adres2) en beiden staan op mijn naam. En indien wel, hoe doe ik dat? (heb me al gek gezocht op de klantenzon
Vraag
•
Pack
97
4
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties