Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Slechte wifi en 5g

Weeral geen wifi zowel dichtbij modem als overal woning met boosters Dit is nu al van in begin installatie, zo onstabiel netwerk 5g zijn er oplossing?

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

111

5

0

• Geaccepteerde oplossing

Bridge Modus Upload snelheid verlies

Hallo, Ik vraag mij af of hier veel mensen het volgende probleem hebben. Sinds en kleine week merk dat de uploadsnelheid van mijn router niet hoger komt dan 10mbps wat tot hier voor ongeveer 50mbps was. Verder is het zo dat mijn downloadsnelheid wel hetzelfde blijft. En ik heb al volgende zaken geda

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

95

4

0

• Decoder moet steeds herstart worden om tv te kunnen kijken. Wie heeft dit nog?

Hebben er nog mensen hier het probleem dat als je tv wil kijken je elke keer de decoder moet herstarten. Als ik naar Orange bel zeggen ze daar steeds dat ze het weten en eraan werken. Het zou om een software fout gaan. Helaas is dit nu al twee maanden bezig. Elke keer ik bel is het antwoord hetzelfd

Vraag

• 

TV

112

6

0

• Port forwarding activeren in modem + ipv6

Waar kan ik ergens de optie port forwarding activeren in de modem want ik vind deze optie nergens terug? Ik ben nog maar enkele maanden klant dus ik vermoed dat ik het laatste type van modem ga hebben. Is er al iets geweten wanneer Orange ipv6 gaat activeren? De modem is aangesloten op Coax dus geen

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

125

2

0

• Orange TV app blijft draaien bij kiezen zender

Hoi Na een update naar de laatste versie van OneUI op een Samsung-tablet 9 is er plots een probleem met de Orange TV app. De app start perfect op, maar na het kiezen van een tvprogramma loopt het mis: het laad-cirkeltje blijft maar draaien en er gebeurt verder niks. 😟 (Herinstallatie tablet en app,

Vraag

• 

TV

116

3

• Slecht Rot internet valt altijd weg

Ik heb meer dan 10 keer gebeld en die hebben mij niet geholpen. Rot service

Vraag

• 

TV

64

2

0

• Klacht ivm overdracht van Proximus naar Orange, 1 maand geleden en nog steeds geen aansluiting.

Goedemiddag Orange, Via deze weg hoop ik dat er met ons contact wordt opgenomen. Wij hebben meerdere malen gebeld met de klantenservice. Deze kunnen ons niet helpen omdat ons dossier bij een achterliggende dienst ligt. Dit sprookje begint op 18 juni 2025 waarbij wij Orange opdracht geven om 3 gsmnum

Aankondiging

• 

Internet & Fixed Phone

61

3

0

• Geen internet in 1080?

Dag wij hebben vanavond problemen om op het internet te geraken. Als in: geen verbinding mogelijk. is er een probleem? groet ingrid

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

83

3

0

• De toekomst: overal fibernet, wat met coax?

Orange heeft naar de website zegt op bepaalde plaatsen fiber tot aan het huis, vandaar heb je zelf een een coaxkabel getrokken tot binnen waar hij in de meeste gevallen via de muur onzichtbaar loopt en uitkomt op de plaats waar de TV staat. De vraag is nu: als in de toekomst alles fiber wordt, hoe g

Vraag

• 

TV

338

3

0

• Juist van Digicorder naar TV box over gegaan!

We werden verplicht om over te gaan van de digibox naar een TV box. Reden, Digibox had een zware mankement. De omschakeling liep goed. Niet tegenstaande het vrij laat op de avond was heeft de technieker ons toch geholpen. Alleen waren we nadien teleurgesteld door de afstandbediening van de TV box. R

Vraag

• 

TV

138

5

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...

Conversaties