Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenAfgelopen woensdag moest de technieker komen voor een nieuwe aansluiting , na een mail met annullatie , foutje van de kant van orange zei men mij aan de telefoon , hang ik dus al 3 dagen aan de telefoon , eerst nieuwe afspraak binnen 10 dagen ,op zaterdag en extra betalen waar ik niet mee akkoord ka
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
167
2
0
0
Sinds gisteren namiddag plots naar 1,5 Mbps download snelheid. Eerst was er zogezegd een lokaar probleem, dan weer niet maar toch nog niet opgelost. Laten we niet beginnen over de zogezegde activatie status waarvoor ik al 6x heb moeten bellen en nog steeds niet in orde is. Hoe geraakt dit ooit opgel
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
177
4
0
Hey allen, wij hebben vandaag onze decoder vervangen door een tvbox. We gebruiken een homecinema (idem met onze oude decoder) maar kunnen het geluid van de tvbox niet verzetten via de afstandsbediening. Alles andere functies werken wel … iemand ervaring met dit probleem en wat mogelijks de oplossing
Vraag
•
TV
140
1
0
0
Sinds 3 tal dagen verlies ik connectie op tv en laptop en gsm met de modem. Iemand enig idee?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
211
2
0
0
Ik heb intussen sinds een hele tijd een Technicolor CGA437AORB modem. Sinds een tijd lijkt de modem regelmatig te herstarten en is de bridge mode uitgeschakeld. Dit lijkt meestal 's nachts te gebeuren. Contact met Orange verloopt stroef, er komt geen oplossing en men lijkt niet te begrijpen waarover
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
520
5
Geaccepteerde oplossing
Onlangs heb ik heel slecht download/uploadsnelheid en onstabiele ping varieert van 19 tot 90ping op games en download snelheid staat op 17mbps normaal op 850/900mbps en de ping blijft normaal gezien altijd op de zelfste ping staan bv 19/20 ping maar schommeld nu heel de tijd. Als ik de router reset
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
358
2
0
Ik ben al 3 maanden klant bij orange. ( internet + 2 gsm abonnementen ) Tijdens installatie heb ik een wifi versterker gekregen omdat ik op mijn zolder zwakke internet had. Toen hebben ze gezegd dat het totaal gratis was. na 3 maanden heb ik een mail ontvangen van orange ‘’ bevestiging van je aanvra
Vraag
•
Pack
396
3
0
0
Kan iemand mij helpen ik heb orange thuis waar alles goed werkt maar wil graag naar mijn opnames kijken via de tv app maar niet op mijn GSM maar via Chromecast. Dit werkt niet. Kan niet streamen. Heeft iemand een oplossing? Bij Telenet kon dit wel.
Vraag
•
TV
182
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Wanneer ik in mijnFluvius of gelijk welk platform wil gebruiken om in te loggen op de officiële Belgische/Vlaamse instanties krijg ik de foutmelding 'Het duurt te lang voordat idp.iamfas.belgium.be reageert.' Ik heb dit probleem als ik via de router (Wifi) deze websites wil raadplagen, via 4G
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
402
4
0
Geaccepteerde oplossing
De voorbije week een interessante promo in mijn mailbox: Op mijn Giga Fiber pack zou ik levenslang voor een eigenlijk interessant bedrag Netflix kunnen bijbestellen. Tot je de kleine lettertjes leest: het is de formule in Full HD. Niet te begrijpen dat in 2025 nog abbo's in Full HD aangeboden worden
Vraag
•
Pack
213
4
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties