Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Mobiel internet en verbinding

Ik heb telkens amper verbinding als ik buiten kom en mijn 4g werkt ook de meerderheid van de tijd niet.

Vraag

• 

Mobiel internet

79

1

0

• Abo omzetten nar particulier of niet?

Hallo allen Momenteel heb ik nog een mobiel abo lopen op 2 nummers als zelfstandige, maar is het zinvol (lees: voordeliger) om dit om te zetten naar particulier gebruik? Is er dan een voordeel/korting in Multiproduct? (Nu moet ik nog inbellen op de 5432, maar dan naar 5000) gr. Bart

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

71

1

0

• Tempokaart

Ik wil graag de tempoherlaadkaart van mij 8 jarige toevoegen in my orange app bij de 3 andere abonnementen om te knn herladen en restwaarde te checken. Ze heeft ern smartwatch gekregen maar kan hiermee niet vellen naar #123*1# om saldo te checken.

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

47

1

0

• Digitaal Abonnement de morgen

Is er iemand die het gratis digitaal lezen abonnement van De Morgen heeft geactiveerd? Is dit werkelijk gratis of zit er ergens een addertje onder het gras? Mvg,

Vraag

• 

Opties en diensten

183

2

0

• Xiaomi Redmi note 14 pro plus

Beste 25/11/2025 heb ik een toestel gekocht in Ieper met abonnement ik heb ook recht op een Xiaomi speaker twv €129. Probleem is dat dit niet lukt om deze aan te vragen. Ik heb een papier erbij gekregen met qr codes op als ik die scan kom ik uit op een pagina van Samsung. Je kan de speaker slechts a

Artikelen

• 

Toestellen and instellingen

48

1

0

• Blokkeren nummer

Krijg elke dag tot wel 10 oproepen per dag van telefoon nummers uit Engeland, Finland , Spanje en Nederland. Elke keer blokkeer ik de nummers, maar toch blijven ze mij terugbellen op een ander nummer, wat ik ook dan gelijk blokkeer. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen?

Vraag

• 

48

2

• Esim

Ik bezit een esim en ik zou daarvan graag het esimnummer, zoals die van een fysieke sim kennen.( Ik bedoel niet de pin of punkcode) Maar ik vind die nergens . Kan iemand mij daarbij helpen?

Vraag

• 

82

1

• vraag om herlaadkaart opnieuw te registreren

Deze zat in mijn email Trug registreren Via winkels link kwam je bij orange website uit... Online ging het met e reader Echt van orange?

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

98

1

0

• Black List

beste Ik heb een telefoon tweedehands gekocht. Deze telefoon werkte perfect. Achter twee maanden had ik geen service meer. Achter vele heen en terug communicatie met Telenet en lab 9 ben ik te weten gekomen dat mijn gsm op de blacklist is geplaatst. Ik denk dat de vorige eigenaar zijn abonnement nie

Vraag

• 

58

1

0

• Nieuw abonnement

Heb op 21 november een abonnement aangevraagd. En heb daar bevestigingsmail van ontvangen. Maar nog steeds geen mail met de esim. Als ik bel naar de klantendienst vraagt hij het telefoonnummer waar het over gaat maar aangezien het over nieuw nummer gaat. En ik geen idee heb welk nummer dit is. Geraa

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

79

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...