Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenBeste, Is er een algemene storting voor TV in Zuienkerke, of was deze er gisteren avond?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
87
2
0
Hallo iedereen, Ik zit met een vraag over mijn mobiele dataverbruik en hoop dat iemand hier misschien ervaring mee heeft. De voorbije weken merk ik dat mijn dataverbruik enorm piekt telkens ik een bepaalde streaming app gebruik (voornamelijk onderweg). Het gaat om een legale video-/sportstreamingdie
Vraag
•
Tarieven en verbruik
79
2
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik wil mijn eSIM overzetten van mijn iPhone 16 naar mijn iPhone Air. Het start wel op, maar blijft halfweg hangen. Dan krijg ik op de ene telefoon een foutmelding (time out) omdat de andere niet verdergaat.
Vraag
•
Toestellen and instellingen
87
1
0
Beste, Ik heb al heel de dag geen mobiele data. Dit is best lastig, want ik moet het constant gebruiken voor mijn werk. Ik heb al mijn mobiele data al meerdere keren aan en uit gedaan, handmatig gekozen, zelf mijn gsm al meerder keren aan en uit tevergeefs. Is er een probleem met orange? Want ik kan
Vraag
•
Mobiel internet
65
3
Beste dit is mijn 2de reis naar nederland. Data roaming staat altijd aan. Maar ik kan in nederland geen mobiele internet gebruiken. Vorige provider had ik helemaal geen last sinds 1maand ben ik klant van jullie. Ik kon gisteren niet op internet in nl. Wat kan de oorzaak zijn.
Vraag
•
Mobiel internet
61
1
▼ Spoiler PUK code voor nummer dat niet meer in gebruik is PUK code vinden van een nummer dat niet meer in gebruik is
Vraag
•
Mobiel internet
71
2
0
Ik wens te weten wanneer en naar welke nummers oproepen verrekend op de faktuur gemaakt werden met detail van uur en duur.
Vraag
•
Internet & TV
90
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste Ik heb recent een abonnement bij jullie afgesloten waarbij recht zou hebben op 60GB mobiele data. Echter in de app zie ik dat er maar recht is op 20 HB. Hoe komt dit? Met vriendelijke groeten
Vraag
•
Mobiel internet
99
1
Geaccepteerde oplossing
Ik heb twee GSM abonnementen met toestel + TV met internet maar ik ben van plan om mijn TV met internet op te zeggen. Kan ik dan mijn GSM abonnementen met toestel houden of moet ik dan meteen mijn resterende waarde van de toestellen betalen.
Vraag
•
Toestellen and instellingen
85
3
0
Vorige maanden kwam ik tekens gemakkelijk rond met mijn mobiele data. Nu deze maand kom ik er helemaal niet. Heb ondertussen al extra data bijgekocht en zelf deze is momenteel al bijna op. Iemand een idee hoe ik kan checken waar het heen gaat.
Vraag
•
Mobiel internet
89
3
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties