Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Surf extra kaart

Hey, Wij hebben onlangs een vakantiewoning in de Ardennen gekocht. We hebben een TP Link rooter gekocht om hier internet te voorzien. Kan ik de surf extra kaart hier in steken om zo de chalet van internet te voorzien? Of dien ik een andere oplossing te voorzien? Alvast bedankt!

Vraag

• 

Mobiel internet

44

1

0

• Pukcode

pukcode kwijt en kan simkaart niet uithalen

Vraag

• 

Mobiel internet

35

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Prijsaanpassing abonnement - geen info

Hi. Er zijn alweer prijsaanpassingen gebeurd aan de mobiele abonnementen zonder dat ik daar op de hoogte voor werd gebracht. In de laatste 6 maanden is dit nu 2 keer gebeurd. In juli heb ik naar de klantendienst gebeld, maar elke afdeling wees met de vinger naar de ander. Ik vroeg daarop wanneer de

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

115

2

• Lagere surfsnelheid

Ik heb nog 70 gb en heb maar 4 gb gebruikt en ineens krijg ik een melding dat ik op lagere surfsnelheid moet surfen. Wrm is dit?

Vraag

• 

Mobiel internet

50

1

0

• Nieuwe sim bestellen lukt maar niet online

Ik draai nogmaals rondjes in de Klantenzone. Wordt telkens verwezen naar 'mijn toestellen' maar daar niets te zien over het aanvragen van een nieuwe sim. De zoveelste keer dat ik de online diensten van Orange eigenlijk vol loops en gaten zie zitten ...

Vraag

• 

Mobiel internet

78

2

0

• Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Voicemail uitschakelen

Hoe kan ik mijn voicemail uitschakelen.

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

336

4

• Mario willems

Ik ben klant maar werd eerst niet tegoei geholpen dus ik vroeg me gewoon af als ik hier kon geholpen worden of een tip kon krijgen bij deze laat ik weten dat ik nog steeds niet geholpen ben maar jullie hoeven hier niet op te reageren ik krijg de hele tijd onnodig mails binnen stuur liever niks als j

Aankondiging

• 

52

1

• Geaccepteerde oplossing

garantie smartwatch die bij aankoop gsmwas

is er ook garantie op je galaxy watch 6 die bij aankoop galaxy s24was want kan dit nergens vinden

Vraag

• 

34

2

0

• Inloggen webmail Telenet

Toen ik overstapte naar Orange, mocht ik mijn Telenet-emailadres houden. Dat is drie jaar geen probleem geweest , ook niet op mijn gsm. Een paar weken geleden kon ik via het teleneticoon op mijn smartphone mijn mails niet meer openen. Dus icoon verwijderd en via de url. Sinds kort lukt het ook niet

Vraag

• 

141

2

• Alternatief Flybox MiFi met QoS instelling

Ik zoek een alternatief voor de Flybox met QoS instelling mogelijkheid. Om data bundel verbruik te beperken in onze vakantiewoning. Met 4K streaming is de bundel te snel op.

Vraag

• 

90

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...