Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenUgh allemaal! Zoals bij elke lancering van een nieuwe iPhone, komen er vaak veel vragen in de community. Hier zijn alvast enkele nuttige info's 🙂
Vraag
•
Toestellen and instellingen
205
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, kan ik een smartphone kopen via Orange en in 1x betalen? Of moet het maandelijks gedurende 2jaren aub?
Vraag
•
53
1
0
Beste Orange , ik heb mijn gsm nummer veranderd maar bij de Orange app heb ik nog mijn oude nummer. Ik weet niet hoe ik die moet veranderen.
Vraag
•
48
1
0
Officiële oplossing
Beste ik hebt mijn bestelling gedaan wanneer kan ik die verwachten ?
Vraag
•
57
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hoikes, daar ik in september op reis ga naar griekenland met name Corfu .. vroeg ik mij af of je daar ook gratis (mits verbonden met je pakket) kan bellen en op internet gaan zonder wifi....? alvast bedankt voor het berichtje terug ... mvg Eddy
Vraag
•
Mobiel internet
76
1
0
Geaccepteerde oplossing
Orange medium ipv go intense. Goedkoper, sneller internet maar minder downloadvolume. Dat downloadvolume is in mijn geval geen probleem. Maar, met go intense kan ik gratis naar alle EU landen bellen, vast en mobiel, als ik zelf in het buitenland ben. Orange medium word voorgedragen als alternatief,
Vraag
•
Tarieven en verbruik
72
1
0
Hello rond 1730 gebeld om simkaart te heractiveren woon momenteel in Spanje en simkaart werd gister geblokkeerd wegens diefstal gsm vandaag zou kaart geheractiveerd worden rond 19 u di echter niet gelukt wat moet ik doen?
Vraag
•
28
1
0
We willen je geruststellen, het Cinema Ticket-voordeel via het programma Orange Thank You is nog steeds beschikbaar 🍿
Artikelen
•
Opties en diensten
98
0
Na mijn gsm nummer te laten overnemen van vorige werkgeven naar mij privé zit ik al week zonder telefoon. In jullie systeem staat alles correct maar ik toch zit al week met de meilding "Geen service" en ja heb de iPhone al 50x herstart. Dit maakt me echt pissed. Niemand op de helpdesk die kan zeggen
Vraag
•
Mobiel internet
49
1
0
Ik heb een abonnement Go Extreme via mijn werkgever. Graag zou ik daar een surf extra card aan koppelen van 3€/maand. Kan ik dit vragen in de shop dat dit van mijn rekening iedere maand zal worden betaald? Of zal dit hoe dan ook bij de totale rekening van mijn werkgever terecht komen moest ik dit aa
Vraag
•
Mobiel internet
43
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties