Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenHello, i have a question, since 2 years i pay around 39 euro per month for 300GB internet data and i see now base have the same offer and onmy for 27 euro, is there a way i get from orange better offer or must i change to base?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
53
1
0
Overbodige zever weggedaan na al je overbodige berichten door Josette!
Vraag
•
Mobiel internet
33
0
0
Overbodige zever weggedaan door Josette! Niet is hij ermee morgen de ban erop!
Artikelen
•
Mobiel internet
50
1
0
Hallo Iedereen ik heb momenteel een Go Plus abbonement en zou dus een Iphone kunnen aankopen zonder mijn abbo te wijzigen. Ik vraag me enkel af ik heb Go Plus ik betaal er 24euro per maand - bundelkorting en nog een extra korting. Dit komt op 14,90 ipv 24eur. Als ik de Iphone selecteer komt er op 24
Vraag
•
Tarieven en verbruik
56
3
Goedemorgen Ik heb op 29 oktober een bestelling gemaakt een iphone 16, ik heb die besteld voor 19u normaal zou die de dag erna al gestuurd worden maar ik heb nog geen e-mail gekregen en het is al ondertussen 3 november… Dit is mijn klantnummer xxxxxxx En dit is mijn bestelling nummer xxxxxx ik zou g
Vraag
•
Toestellen and instellingen
56
1
0
Ik heb sinds deze ochtend geen service meer op mijn toestel. Via wifi werkt alles wel nog. Maar ik heb geen mobiele data meer. Terwijl mijn verbruik nog niet op is. Ik heb mijn toestel geupdate, sim kaart eens verwijdert en opnieuw geplaatst, vliegtuigstand eens aan uit enz. Tevergeefs allemaal
Vraag
•
Mobiel internet
71
1
0
Mijn mobiele data arriveert altijd 10 dagen na het begin van de maand. Dit irriteert mij een beetje. Hoe verander ik dit?
Vraag
•
Mobiel internet
57
1
0
Voorval; Net 4 dagen in Marokko geweest (28-31 oktober). In deze periode; daar 1 sms ontvangen, geen enkele sms verstuurd. Bij landing in Zaventem 2 sms'en gestuurd en 1 ontvangen. Bij aankomst in eigen dorp ook nog 1 gestuurd. Dus in de gehele periode gestuurd en ontvangen samen; 5 sms'en. Ik krijg
Vraag
•
Tarieven en verbruik
70
1
0
Beste ik heb momenteel nog een Go intense abonnement van 31,1 euro en mijn man ook ,wij staan samen op 1 abonnement hierdoor krijgen we nog een extra korting. ales ik nu naar een nieuw tarief zou gaan dan is het nieuw orange mobile medium voor 22 euro in de maand. maar nergens staat er of het dan oo
Vraag
•
Tarieven en verbruik
90
2
0
Geachte lezer Ik heb sinds enkele weken veel problemen met een slechte 5G verbinding. Is er enige verklaring waarom het 5G netwerk zo onstabiel is? Ik heb meerdere snelheidstests gedaan via jullie app. Grote verschillen: Laatste tijd zit ik een downloadsnelheid minder dan 100Mbps. Vaak zit ik aan 4,
Vraag
•
Mobiel internet
64
2
0
Totaal aantal leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Totaal aantal posts