Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Mijn ervaring met Orange Belgium is absoluut onacceptabel. Ik ben al meer dan 7 jaar prepaid klant en waardeer mijn simkaart structureel op (beltegoed en data). Bij aankoop heb ik mij correct geïdentificeerd en ben ik officieel geregistreerd. Toch is mijn nummer inmiddels al weken geblokkeerd. Ik be
Vraag
•
Mobiel internet
89
2
Geaccepteerde oplossing
Ik probeer al even de Visual Voicemail in te schakelen maar krijg dit niet toegepast. Ik heb een iphone 13 en heb het abonnement Go Plus bij Orange, in de app vind ik nergens iets terug om dit aan te zetten. Wie kan mij helpen?
Vraag
•
Toestellen and instellingen
66
1
0
Hallo Allemaal, Ik erger mij eigenlijk nog steeds rot dat ik zulke lage Mbps heb. Zie bijlage Een 8 DL en 0.7 UL inderdaad, 0.7Mbps Het is in een regio aan de grens (Stekene) Maar zoals ik al zo dikwijls heb gevraagd om hier wat aan te doen blijft het resultaat lamentabel. En...ik betaal een 61 euro
Vraag
•
Mobiel internet
86
3
0
“Ik ben in het buitenland, kan niet bellen, roaming staat aan, internet werkt. In de app zie ik alleen mijn producten, niet mijn abonnement. Kunt u uitgaand bellen inschakelen?”
Vraag
•
101
1
0
Bij het instellen van mijn nieuwe iPhone 17 werd er gevraagd of ik het telefoonnummer wou overzetten op het nieuwe toestel. Ik heb dit geaccepteerd, maar blijkbaar betekent dit dat er een aanvraag wordt gedaan voor een eSIM. Mijn fysieke simkaart werd meteen geblokkeerd, maar de eSIM is nog niet gea
Vraag
•
66
2
0
Vannacht om 1u30 ontving ik een mail van orange dat mijn abonnement geschorst is wegens onbetaalde factuur. Ik natuurlijk onmiddellijk in paniek en inderdaad, geen mobiele data en geen telefoon meer mogelijk. En dit allemaal door een fout van hen. Maanden geleden bestelde ik 2 tv boxen. Ik moest toe
Vraag
•
Mobiel internet
84
2
0
Beste Ik ben in buitenland en ik kan niet naar mijn vriend bellen en hij heeft ook Orange. Mijn nummer 049xxxxxxx Groetjes Sher
Vraag
•
Opties en diensten
52
1
0
Officiële oplossing
Weet iemand of je bij Orange de voicemail volledig kan uitschakelen? Ik krijg soms meldingen terwijl ik liever geen voicemail gebruik.
Vraag
•
92
2
0
Aanmelden bij de Leexi AI notetakertool gebeurt via een Google Account en Google Authentication. In de 2de verificatiestap wordt een sms gezonden naar een telefoon waarvan je het nummer kan ingeven. Als ik daar mijn Orange-nr ingeef, krijg ik de fout: "We bieden op dit moment geen ondersteuning voor
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
123
1
0
Hallo Ik kreeg vanmorgen een herinnering over een onbetaalde factuur..., die van eind december. Oké! Ik had de factuur inderdaad niet betaald en ik heb dat meteen in orde gebracht. Wat me wel stoort, is het volgende: er staat vermeld dat het gaat om een tweede herinnering en dat ik daarom op mijn vo
Vraag
•
Tarieven en verbruik
83
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties