Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Onacceptabel – weken geblokkeerd en geen enkele verantwoordelijkheid

Mijn ervaring met Orange Belgium is absoluut onacceptabel. Ik ben al meer dan 7 jaar prepaid klant en waardeer mijn simkaart structureel op (beltegoed en data). Bij aankoop heb ik mij correct geïdentificeerd en ben ik officieel geregistreerd. Toch is mijn nummer inmiddels al weken geblokkeerd. Ik be

Vraag

• 

Mobiel internet

89

2

• Geaccepteerde oplossing

Visual voicemail

Ik probeer al even de Visual Voicemail in te schakelen maar krijg dit niet toegepast. Ik heb een iphone 13 en heb het abonnement Go Plus bij Orange, in de app vind ik nergens iets terug om dit aan te zetten. Wie kan mij helpen?

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

66

1

0

• Vreselijk trage upload en download speed op 5G

Hallo Allemaal, Ik erger mij eigenlijk nog steeds rot dat ik zulke lage Mbps heb. Zie bijlage Een 8 DL en 0.7 UL inderdaad, 0.7Mbps Het is in een regio aan de grens (Stekene) Maar zoals ik al zo dikwijls heb gevraagd om hier wat aan te doen blijft het resultaat lamentabel. En...ik betaal een 61 euro

Vraag

• 

Mobiel internet

86

3

0

• Kan niet bellen buiten België

“Ik ben in het buitenland, kan niet bellen, roaming staat aan, internet werkt. In de app zie ik alleen mijn producten, niet mijn abonnement. Kunt u uitgaand bellen inschakelen?”

Vraag

• 

101

1

0

• Problemen met eSIM activatie

Bij het instellen van mijn nieuwe iPhone 17 werd er gevraagd of ik het telefoonnummer wou overzetten op het nieuwe toestel. Ik heb dit geaccepteerd, maar blijkbaar betekent dit dat er een aanvraag wordt gedaan voor een eSIM. Mijn fysieke simkaart werd meteen geblokkeerd, maar de eSIM is nog niet gea

Vraag

• 

66

2

0

• Onterecht geschorst

Vannacht om 1u30 ontving ik een mail van orange dat mijn abonnement geschorst is wegens onbetaalde factuur. Ik natuurlijk onmiddellijk in paniek en inderdaad, geen mobiele data en geen telefoon meer mogelijk. En dit allemaal door een fout van hen. Maanden geleden bestelde ik 2 tv boxen. Ik moest toe

Vraag

• 

Mobiel internet

84

2

0

• Bellen

Beste Ik ben in buitenland en ik kan niet naar mijn vriend bellen en hij heeft ook Orange. Mijn nummer 049xxxxxxx Groetjes Sher

Vraag

• 

Opties en diensten

52

1

0

• Officiële oplossing

Voicemail uitschakelen

Weet iemand of je bij Orange de voicemail volledig kan uitschakelen? Ik krijg soms meldingen terwijl ik liever geen voicemail gebruik.

Vraag

• 

92

2

0

• Google SMS-verificatie werkt niet met Orange

Aanmelden bij de Leexi AI notetakertool gebeurt via een Google Account en Google Authentication. In de 2de verificatiestap wordt een sms gezonden naar een telefoon waarvan je het nummer kan ingeven. Als ik daar mijn Orange-nr ingeef, krijg ik de fout: "We bieden op dit moment geen ondersteuning voor

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

123

1

0

• Tweede herinnering - 10 euro extra

Hallo Ik kreeg vanmorgen een herinnering over een onbetaalde factuur..., die van eind december. Oké! Ik had de factuur inderdaad niet betaald en ik heb dat meteen in orde gebracht. Wat me wel stoort, is het volgende: er staat vermeld dat het gaat om een tweede herinnering en dat ik daarom op mijn vo

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

83

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...