Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenOfficiële oplossing
Goedemorgen, kan ik hier terecht met de vraag of er iemand kennis heeft hoe je een gehackt account kan herstellen? wanneer ik mijn gebruikersnaam en of telefoonnummer wil koppelen zie ik dat er een ander e-mail adres aan gekoppeld is met domeinnaam@Getnothing.com ook is mijn telefoonnummer gekoppeld
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
49
4
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Ik heb via de orange app een nieuw abonnement voor mijn dochter besteld. Sim kaart is vandaag toegekomen, maar ik kan deze niet activeren. Iemand tips?. Alvast bedankt
Vraag
•
Toestellen and instellingen
102
2
0
Sinds maandag heb ik geen netwerk op mn gsm meer. Contact met jullie opgenomen en dinsdag kort gechat (messenger). Nu nog steeds problemen én geen reactie meer via messenger. Graag dringend een oplossing en verdere feedback!
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
118
2
0
Geaccepteerde oplossing
14 dagen in Marokko geweest, bij aankomst in de luchthaven een sim kaart gekocht voor 20 euro mobiele data. Bij terug in België mijn afrekening bij orange voor 71 euro buiten abonnement mobiele data in het buitenland???? Hoe kan dit?
Vraag
•
Mobiel internet
85
2
0
Hallo ik kan al meer dan een week mijn internet niet méér opwaarderen ik heb alles geprobeerd 5gb 10 gb 15 gb .ap opnieuw geïnstalleerd. Ik krijg altijd een fout melding. Van herstart je ap of probeer later opnieuw. Heeft iemand dit probleem ook,?
Vraag
•
Mobiel internet
77
1
0
Hallo! Ik heb vandaag mijn MyOrange App moeten updaten om mijn tempo giga abonnement te kunnen herladen, en sindsdien werken mijn Orange betalingen via Google Play niet meer. Bij Payment Methods staat Orange disabled. Als ik op Update en Enable klik, staat er "Sending account verification text to Or
Vraag
•
Tarieven en verbruik
124
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi, sinds enkele dagen orange gebruiker en moet nog wat leren omgaan met de app. maar 1 ding begrijp ik niet. mijn vrouw kan met haar app “mijn producten beheer” meer zien dan ik. terwijl ik als account eigenaar sta. is er een mogelijkheid dat ik dit ook te zien krijg? zoals “meldingen” veranderen,
Vraag
•
Opties en diensten
124
3
0
Ik ben ongeveer 7 jaar orange klant voor telefonie samen met mijn partner, ik heb een iPhone en mijn partner een Android telefoon.Woon ook zo lang al in ons huis.Ruim 6 jaar zeer tevreden tot plots het huidige probleem opduikt. Telkens als wij opgebeld worden vanuit ons huis horen de mensen aan de a
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
91
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, Ik heb al jaren Tempo Giga en overweeg nu over te stappen naar een abonnement met Hey Telecom. De prijzen en het aanbod zijn zo aantrekkelijk. https://www.heytelecom.be/nl/gsm-abonnementen Zijn er positieve ervaringen met Hey Telecom? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Vraag
•
Mobiel internet
118
4
0
Na bevestiging via email van omzetting van abonnement (van business naar small in oktober) door Orange werd mijn nummer plots vandaag geblokkeerd met de melding dat ik moet bewijzen dat ik het ben om mijn prepaid (die ik dus niet heb) te activeren. Naar Orange bellen lukt dus niet meer voor support.
Vraag
•
Toestellen and instellingen
50
1
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties