Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Abonnement

Hoe moet je je abonnement aanpassen en hoelang duurt dit voordat het aangepast is?

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

430

2

0

• Ongevraagde codes gekregen

Ik kreeg vandaag 2x ongevraagd een orange code. Wil dit zeggen dat iemand mijn nummer probeert te gebruiken? En wat moet ik doen?

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

660

5

0

• Wel bereik geen mobiel internet

Hallo, Ik zit hier met een uniek en merkwaardig probleem. Ik ben op 3 januari overgestapt van Proximus naar Orange en die overstap is schijnbaar oké verlopen want ik kan bellen en sms'en. Het enige vreemde is dat ik sindsdien geen 4G en 5G meer heb en ze mij bij Orange niet kunnen helpen omdat mijn

Vraag

• 

Mobiel internet

471

2

0

0

• Factuur te veel aangerekend

Hallo, Deze maand kreeg ik een factuur waarbij ze me 67.76 euro te veel hebben aangerekend. Ik koop vaker eens een boek op Google play. Ik had een maand geleden 2 boeken proberen bestellen. 1 ervan heb ik ontvangen. Bij het 2 de boek wou Google play niet accepteren en deze aankopen zijn daar ook nie

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

548

4

0

• Geaccepteerde oplossing

data sim met teltonika router

ik heb sinds enkele maanden een teltonika rut950 router en ik slaag er nog steeds niet in om met m'n extra data sim toegang te krijgen tot internet... hoe komt dit? werken de data sims van orange enkel met hun flyboxes of ook met andere routers zoja, dewelke wel en waarom anderen niet?

Vraag

• 

Mobiel internet

375

1

0

E-sim

Iemand de e-sim al in gebruik en hoe gaat dit in zijn werk ?

Vraag

• 

Mobiel internet

370

1

0

• Extra capaciteit zendmast bij grote evenementen

Goedemiddag, ik heb een specifieke vraag voor jullie. Begin dit jaar organiseerden we een relatief groot outdoor event. Dit was een zodanig succes dat er quasi geen 4G of telefooncapaciteit meer was op het terrein. Dit was het geval bij alle drie de netwerken (Proximus, Orange en Telenet). Het grote

Vraag

• 

Mobiel internet

405

3

• Geen service

Ik heb geen bereik meer.

Vraag

• 

Opties en diensten

439

2

0

Surf extra card heeft 4g bereik maar geen internetverbinding

Ik haalde vanmiddag in een Orange shop een Surf Extra simkaart op, die werd daar succesvol gekoppeld aan mijn huidig abonnement. Ik steek de sim in de Samsung smartphone. Er is volgens de statusbalk wel verbinding met 4g, maar er is op geen enkele manier mobiele nternetverbinding. Roaming aan/uit ma

Vraag

• 

Mobiel internet

478

1

0

0

• Klantenzone resetten van user naar account eigenaar

Midden vorige maand besloten wij van operator te veranderen voor onze diensten Mobiel en Vast Internet. Als nieuwe klant volgde ik de richtlijnen op de Orange website en maakte ik een profiel aan. Na enkele dagen wachten werd mijn account actief en merkte ik op dat Orange mij het profiel van 'user/g

Vraag

• 

Opties en diensten

343

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...