Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenWij wonen in een groot huis en zijn recent overgeschakeld van Telenet naar Orange voor de diensten Mobiel en Vast internet (Fiber 500). Elke kamer in ons huis beschikt over een vaste ethernet aansluiting. De Orange wifi router bevindt zich centraal op het gelijkvloers. Daarboven hebben we nog 2 bouw
Vraag
•
Toestellen and instellingen
1.3K
1
0
0
Goededag, Ik zit met mijn handen in het haar door een zeer vreemd technisch probleem. Hopelijk herkent iemand dit én is er een oplossing. De laatste tijd lieten mensen mij weten dat ze mij niet op gsm konden bereiken en dat onmiddellijk overgeschakeld werd naar mijn voicemail. Na volledig herstarten
Vraag
•
Toestellen and instellingen
670
4
0
0
Ik ben net overgestapt naar Hey! telecom, is er een manier om nog aan mijn laatste facturen van Orange te geraken? Als ik naar facturen ga in mijn klantendienst van Orange krijg ik enkel de factuur van januari van Hey! te zien, niets meer van vorig jaar.
Vraag
•
Opties en diensten
312
2
0
0
Hej Op de webpagina van de Surf Extra Card staat: "In de Europese Unie neem je je databundel overal gratis met je mee, onder dezelfde voorwaarden als in België." Betekent dit dat je bijvoorbeeld met de Connected Mobile Intense, waarbij je 100GB hebt in België en 39GB in de EU, dankzij de Surf Extra
Vraag
•
Mobiel internet
251
1
0
Allen, Ik heb een paar dagen geleden een orange thank you cadeau (10GB mobile internet) geaccepteerd maar deze is niet zichtbaar op mijn app. Weet iemand hier iets van? Het is me ook opgevallen dat mijn abbonement data niet wordt gebruikt, dus ik denk wel dat het geactiveerd is en werkt.
Vraag
•
Mobiel internet
308
1
0
0
Ik heb bij mijn Renault-carsystem een on-the-move-abonnemen bij Orange waarbij creditcard de enige betaaloptie is. Deze is echter op advies van de bank op mijn verzoek tussentijds vervangen door een nieuwe. Orange kreeg een incassofout op het oude CC-nummer en zet meteen de dienstverlening stop. Als
Vraag
•
Mobiel internet
257
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Momenteel gebruikt Orange 5G non-Standalone (NSA). 5G NSA gebruikt 4G en 5G zodat ze hogere snelheden kunnen leveren, maar hierdoor verslechterd de batterij. 5G SA is de echte 5G, hogere snelheden, effectief lagere latency en de batterijduur is eigenlijk beter dan met 4G.
Vraag
•
Mobiel internet
873
2
0
0
Allen, Ik ben om eerlijk te zijn ten einde raad. Ik heb letterlijk uren gebeld met de klantendienst (zowel 1ste als 2de lijn) en twee keer langs geweest in een Orange Shop, maar mijn probleem geraakt niet opgelost. En dit terwijl het in feite zo eenvoudig is. Mijn probleem: ik heb 2 abonnementen en
Vraag
•
Mobiel internet
605
3
0
0
Hallow, Ik probeer het maar via deze weg dan... 2 dagen geleden met ons gezin de overstap gemaakt van 4xTelenet abonnement en internet naar 2x Hey! En 2x Orange (internet thuis is voor 13-01). Voor 3 van de 4 verliep deze overstap zonder problemen. Voor mijzelf echter niet 😕. We deden alle stappen
Vraag
•
Mobiel internet
1.7K
6
0
Hello everyone, I am an Orange customer and currently using a 9GB internet package. Since December 6, I activated this package, and on December 28, I activated a new 9GB package. My phone's mobile data function shows that I have used only 7.68GB, but my first 9GB package has been fully consumed. I a
Vraag
•
Mobiel internet
367
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties